środa, 30 sierpnia 2017

Średniaki kosmetyczne- produkty do twarzy: Lirene, Nacomi, Dermo Pharma.

uroda, średniaki kosmetyczne, serum z wit.c, Dermo Pharma, nacomi, arganowy krem pod oczy, lirene,

Co jakiś czas pokazuję Wam tzw. średniaki kosmetyczne. Produkty, które nie wywarły na mnie najlepszego wrażenia, ale też nie zrobiły mi krzywdy. Wiązałam z nimi większe nadzieje, ale niestety im nie sprostały. Chciałam pokazać Wam dzisiaj trzy kosmetyki i być może ostrzegę Was przed niefortunnym zakupem.
Markę Lirene lubię i często sięgam np. po ich kremy do stóp. Na którymś z wyjazdów postanowiłam skusić się na dwufazowy płyn do demakijażu oczu. (maskara They're Real ma tylko jeden minus- ciężko ją zmyć.) Niestety nie radzi sobie z tuszem niezależnie od tego ile płynu nalejemy na wacik, jak długo trzymamy go na rzęsach, czy trzemy, czy nie. Pozostawia tłustą warstwę i ogólnie jestem niezadowolona. Nie wiem natomiast jak sprawuje się z innymi tuszami.


uroda, średniaki kosmetyczne, serum z wit.c, Dermo Pharma, nacomi, arganowy krem pod oczy, lirene,  


Kolejnym kosmetykiem, który nie spełnił moich oczekiwań jest arganowy krem pod oczy Nacomi. Czytałam o nim kilka pochlebnych opinii na blogach, które lubię. Niestety nie jest to ani najlepszy krem pod oczy jakiego używałam, ani nawet nie wybija się na tle pozostałych średniaków, które już sprawdzałam. Cięższa konsystencja sugerowałaby lepsze nawilżenie i dopieszczenie skóry, niestety nic z tych rzeczy. Do tego nieporęczny słoiczek sprawia, że używa się go niekomfortowo. Dalej szukam ideału!

uroda, średniaki kosmetyczne, serum z wit.c, Dermo Pharma, nacomi, arganowy krem pod oczy, lirene,


Ostatnim produktem, który chciałam Wam dzisiaj pokazać jest serum z witaminą C marki Dermo Pharma. Produkt zamknięty jest w poręcznej buteleczce z niezawodną pipetką. Konsystencja kosmetyku jest żelowa, szybko się wchłania. Z powodzeniem używałam go pod krem na noc. Od kosmetyków z witaminą C oczekuję rozjaśnienia skóry, wygładzenia, zredukowania przebarwień (serum Flavo C dokładnie tak działało!), niestety w tym wypadku żadna z tych kwestii nie została spełniona. Serum nie robiło zupełnie nic. Nie zauważyłam żadnej różnicy w stanie skóry. Dodatkowo muszę nadmienić, że kosmetyk jest niewydajny. Używałam go ok. miesiąca.

uroda, średniaki kosmetyczne, serum z wit.c, Dermo Pharma, nacomi, arganowy krem pod oczy, lirene,
uroda, średniaki kosmetyczne, serum z wit.c, Dermo Pharma, nacomi, arganowy krem pod oczy, lirene,

Tak prezentują się średniaki, na które natrafiłam w ostatnim czasie. Tym razem są to same kosmetyki do twarzy. W najbliższej przyszłości będę szukać kremów (zarówno na dzień i na noc) jak i dobrego serum nawilżającego. Jeśli macie produkty godne polecenia, chętnie się z nimi zapoznam. :)
Dajcie znać czy używałyście któregoś z pokazanych przeze mnie kosmetyków i jeśli tak jakie wywarł na Was wrażenie.

Na jakie średniaki Wy ostatnio trafiłyście?

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1