wtorek, 22 sierpnia 2017

Przegląd niekosmetycznych ulubieńców: zwiewne sukienki, kwiaty, rower i ban na zakupy!


lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,

Dawno nie było przeglądu niekosmetycznych ulubieńców, to jest dzisiaj. Lubię tą serię, bo dzięki niej mogę pokazać Wam trochę szumnie zwanego lifestylu :D Jak zwykle dużo rzeczy przypadło mi do gustu, zatem postanowiłam wybrać te naj naj i się nimi z Wami podzielić, zapraszam!


Wycieczki rowerowe. W podsumowaniu lipca narzekałam Wam na moją kontuzję i brak aktywności fizycznej >>klik!<<, za to w sierpniu- jak już się dowiedziałam, że nie ma żadnych przeciwwskazań co do tego, abym jeździła rowerem, praktycznie z niego nie schodziłam :D Jazda rowerem sprawia mi niesamowitą radość i pozwala odkryć nieznane wcześniej okolice.

lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,         lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,


Minione tygodnie upłynęły mi pod znakiem sukienek. Pokochałam te z falbankami, luźniejsze, zwiewne i dziewczęce. Wystarczą proste baleriny, okulary przeciwsłoneczne i strój dnia jest gotowy! Mam nadzieję, że tegoroczne lato pozwoli mi się jeszcze nimi nacieszyć! :)

      lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,         lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,
   lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,         lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,



Kwiaty! Z pewnością nie jesteście zaskoczone tym punktem, a ja stwierdziłam, że pomimo faktu, iż często się powtarza, nie zrezygnuję z niego. Postanowiłam zatem podrzucać Wam zdjęcia kwiatów, które były w ostatnim czasie pod moim dachem :)

        lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,      lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,
lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia, lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,

   
Wątku kulinarnego nie mogło zabraknąć w moim podsumowaniu. Znacie mnie i wiecie, że uwielbiam (aż za bardzo!) jeść. Ostatnimi czasy mam ogromną ochotę na wszelkiego rodzaju sałatki. Uwielbiam smak warzyw skomponowany z np. prażonym słonecznikiem. Na uwagę zasługuje też tarta z kremem mascarpone z białą czekoladą i malinami. Fakt, że skończyła się tego samego dnia chyba mówi sam za siebie? ;)


lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,         lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,



Jeśli chodzi o internety i telewizję, to też mam dla Was coś do polecenia. Zacznę od filmu "Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie". Musicie go obejrzeć! :) Polecałam go wielu osobom i każdej z nich przypadł do gustu. Oglądałam go już kilka razy i zapewne na tym nie poprzestanę. 

lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,


W sieci:

  • Jeśli chodzi o YT, to mam swoje dwie kandydatki. Ich filmiki nie są stricte kosmetyczne, dlatego postanowiłam umieścić je w tym przeglądzie. Laura Ogrodowczyk >>klik<< towarzyszy mi codziennie, przy porannej kawie. Uwielbiam naturalność jej oraz jej rodziny. Oglądam od dawna i jeśli jeszcze nie znacie tego kanału, to serdecznie polecam.

lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,

  • Kolejnym kanałem, który zawsze odwiedzam jest Olfaktoria >>klik<<. Dorota jest dość kontrowersyjną osobą, ale mi jej osobowość odpowiada. Z ogromnym podziwem oglądam jej filmy, których jakość jest po prostu mistrzowska. Uważam, że na polskim YT jest zdecydowanie najlepsza. 

lifestyle, yt, laura ogrodowczyk, olfaktoria, rower, tarta z malinami i białą czekoladą, dobrze się kłamie w miłym towarzystwie, sukienki, stroje dnia,
Mam nadzieję, że dobrnęłyście do końca! i któryś z moich ulubieńców, jest również Waszym! A może Wy macie jakiś film godny polecenia? Z chęcią zobaczę coś dobrego :) Koniecznie dajcie znać jakie rzeczy Wam uprzyjemniały ostatni czas! 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1