środa, 5 lipca 2017

Semilac, Classic Coral | manicure hybrydowy

manicure, lakier hybrydowy, hybrydy, semilac, classic coral, 900, nails,

Koralowe paznokcie latem to dla mnie oczywistość. Od kiedy wymieniłam swoje Essiaki na lakiery hybrydowe, poszukiwania ciągle trwały. Dopiero telefon mamy i jej 'może byś mi wreszcie zrobiła jakieś żywe paznokcie?' utwierdziły mnie w przekonaniu, że już czas najwyższy się na coś zdecydować. Wybrałam Classic Coral, Semilac, który nie do końca jest tym, czego oczekiwałam. Zapraszam po więcej zdjęć!
Idealny koral to dla mnie ostra czerwień w połączeniu z różem i pomarańczem. Miałam dwa takie Essiaki i dokładnie czegoś takiego poszukiwałam w Semilacu. Chociaż kolor, który zakupiłam nie do końca odpowiada moim wyobrażeniom, to przyznam, że jest przyjemny w odbiorze :)


manicure, lakier hybrydowy, hybrydy, semilac, classic coral, 900, nails, manicure, lakier hybrydowy, hybrydy, semilac, classic coral, 900, nails,  

Nazwałabym go koralem w bardziej delikatnej wersji. Trochę rozbielony, na pierwszy plan wychyla się róż i pomarańcz. Odcień jest na tyle klasyczny, że będzie pasował większości karnacji. Fajnie podbija opaleniznę, jednak nie wychodzi na pierwszy plan. W żadnym wypadku nie jest neonowy, a raczej stonowany. Mój chłopak zapytany o kolor stwierdził 'w sumie to nie wiem, bo co chwilę wygląda inaczej.' :D i faktycznie. W zależności od pory dnia, od światła wygląda inaczej. Po ciemny róż, przez wypłukany koral, aż po delikatną ceglaną czerwień.

Kwestie techniczne produktu są dość standardowe- krycie przy dwóch warstwach. Chociaż lakier jest dość rzadki i po pierwszej aplikacji obawiałam się o jego transparentność, to przy drugiej wszelkie wątpliwości zostały rozwiane. 

manicure, lakier hybrydowy, hybrydy, semilac, classic coral, 900, nails,

Mam nadzieję, że moja mama będzie zadowolona z takiej wersji koralu :D myślę, że będę do niego wracać w sytuacjach 'nie wiem jaki lakier wybrać'. Nie jest to dokładnie taki kolor na jakim mi zależało, jednak z pewnością jest powiewem świeżości w moim pudełku z lakierami. Jestem ciekawa jakie odcienie Wy wybieracie latem i co powiecie na Classic Coral? :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1