środa, 21 czerwca 2017

Letni niezbędnik kosmetyczny

uroda, lato, niezbędniki, batiste, bielenda, cc cream, body perfector, nacomi, olejek do ciała, sephora, benefit, galifornia, vichy, capital soleil, ecocera, puder ryżowy, puder bambusowy,

 Kosmetyki latem nie mają z nami łatwo, a my z nimi. Wymagamy trwałości i niezawodności, a przecież panujące temperatury wcale tego zadania nie ułatwiają. Pół biedy jeśli jesteśmy na wakacjach i możemy trochę odpuścić. Wyzwanie pojawia się kiedy chodzimy do pracy. Jak więc radzić sobie z makijażem i pielęgnacją w upalne dni? Mam kilka sprawdzonych sposobów, którymi chciałam się dzisiaj z Wami podzielić. Od kilku dni panują prawdziwe upały. Żar lejący się z nieba jest bezlitosny, nie mogłam trafić lepiej z tą notką! :)


uroda, lato, niezbędniki, batiste, bielenda, cc cream, body perfector, nacomi, olejek do ciała, sephora, benefit, galifornia, vichy, capital soleil, ecocera, puder ryżowy, puder bambusowy,

 Zacznę od kosmetyków do twarzy, bo w mojej ocenie to największe wyzwanie. Makijaż, który przetrwa wiele, a z drugiej strony nie będzie ciężką, trwałą maską zapychającą pory to trudna sztuka. Moim zdaniem nie ma sensu walczyć z wiatrakami i na siłę aplikować 'wszystkoprzetrwający' podkład. Jestem zwolenniczką lekkich formuł i takich też się trzymam. Moim ulubionym pudrem wykończeniowym jest ryżowy albo bambusowy. Aktualnie mam ten z Ecocery. Nie zapycha cery, świetnie utrwala i matuje na długie godziny, a przy tym jest naturalny. 

 Jeśli chodzi o róż do policzków, to latem ciągnie mnie do odcieni koralowych i brzoskwiniowych. Wydaje mi się, że opalona buzia muśnięta takim kolorem wygląda najlepiej. (klik)

 Aha! I mając na myśli filtr idealny, to u mnie bez zmian od lat. Vichy (klik), wersja matująca- najlepsza na świecie. Nie szukam i nie testuję niczego innego :) Szybko się wchłania. Świetnie utrzymuje makijaż, nie obciąża twarzy i faktycznie, skutecznie chroni. Sprawdziłam to wielokrotnie i nigdy się na nim nie zawiodłam.


uroda, lato, niezbędniki, batiste, bielenda, cc cream, body perfector, nacomi, olejek do ciała, sephora, benefit, galifornia, vichy, capital soleil, ecocera, puder ryżowy, puder bambusowy,

 Pielęgnację ciała ograniczam jedynie do oliwki aplikowanej na mokrą skórę zaraz po wyjściu z wanny. Nie wyobrażam sobie w tym czasie używać ciężkich maseł, czy balsamów. Olejek z Nacomi o zapachu słodkiej maliny sprawdza się idealnie! 
 Suchy szampon wielokrotnie okazał się dla mnie wybawieniem. Potrafi przedłużyć trwałość fryzury o jeden dzień, a także szybko odświeżyć oklapnięte od słomkowego kapelusza włosy. Moim zdaniem Batiste są najlepsze na rynku. Kilka lat temu robiłam osobisty ranking, testując wszelkie możliwe firmy dostępne bez większego problemu, Batiste okazał się bezkonkurencyjny! Od kiedy spróbowałam go po raz pierwszy, zmieniam jedynie wersje zapachowe.
 CC Cream Body Perfektor, Bielenda zasługuje chyba na oddzielną notkę (dajcie znać, to z chęcią Wam taką stworzę). Lato, krótkie sukienki, spodenki, gołe nogi, siniaki, komary, zadrapania. Znacie to? Ja też, aż za dobrze :) Wielokrotnie moim wybawieniem okazała się Bielenda. Mam ją zawsze w swojej kosmetyczce i nie wyobrażam sobie większych wyjść, czy randek bez niej :) Mam dla Was wskazówkę życia, na którą wpadłam dopiero w tamtym roku :D Odkręcana tubka nie jest najlepszym rozwiązaniem, produkt może się wylewać i brudzić wszystko wokół. W Rossmannie dostaniecie buteleczki podróżne. Zaopatrzyłam się właśnie w taką z pompką. Od tamtej pory używa mi się go o niebo przyjemniej! 

To są moje niezbędniki, które służą mi dzielnie całe lato i mogę Wam je polecić z czystym sumieniem. Jestem ogromnie ciekawa jakie kosmetyki służą Wam w taką pogodę. Koniecznie dajcie znać, może się zainspiruje lub odkryje nowe perełki :D

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1