środa, 17 maja 2017

Manicure: Babyboomer/ombre dwoma kolorami. Semilac: Strong White i Biscuit

manicure, babyboomer, ombre, biscuit, strong white, semilac, Od kiedy pamiętam paznokcie to mój konik. Zawsze muszą być wypiłowane, wypielęgnowane i pomalowane. Chociaż w ostatnich latach zdecydowanie najczęściej noszę jednokolorowy, klasyczny manicure, to tym razem postanowiłam zrobić coś zupełnie innego. Naszło mnie na babyboomer. Pierwszy raz robiłam tego typu zdobienie, a efekt na tyle mnie satysfakcjonuje, że postanowiłam Wam go pokazać! 

Nie wiedziałam do końca jak się za to zabrać, ale musiało być szybko, prosto i bez komplikacji- po mojemu! :D Znalazłam nieużywaną gąbeczkę do nakładania podkładu, pocięłam ją w poręczne części i zaczęłam działać.

Po nałożeniu bazy i dwóch-trzech warstw koloru bazowego (w moim wypadku Biscuit), zabrałam się za cieniowanie. Zależało mi na tym aby efekt był bardzo subtelny i ledwie zauważalny. Trzykrotnie stemplowałam paznokcie i utwardzałam w lampie biały kolor tworząc delikatny gradient.
manicure, babyboomer, ombre, biscuit, strong white, semilac, manicure, babyboomer, ombre, biscuit, strong white, semilac,

manicure, babyboomer, ombre, biscuit, strong white, semilac, manicure, babyboomer, ombre, biscuit, strong white, semilac,

Zdaje sobie sprawę z tego, że dla niektórych pewnie efekt jest zbyt mało widoczny, jednak mi właśnie o to chodziło. Zależało mi na delikatnych, eleganckich paznokciach i uważam, że właśnie takie zdobienie udało mi się osiągnąć. Nie jest to klasyczny french, jednak paznokcie wyglądają schludnie i klasycznie. Mało tego, powoli zaczynam dostrzegać fenomen lakieru Biscuit :D Cóż, lepiej późno niż wcale :D

Dajcie znać jak podoba Wam się mój babyboomer i czy same wykonujecie zdobienia, czy jesteście zwolenniczkami, klasycznego, jednokolorowego manicure :)

Ja w tych całych wzorkach rozochociłam się na tyle, że planuję wykonać zdobienie marmurkowe. Efekt jednak musi być bardzo delikatny i subtelny. Trzymajcie kciuki! 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1