piątek, 7 kwietnia 2017

3 gadżety z Rossmanna, które warto mieć!

uroda, pielęgnacja, gadżety kosmetyczne, For Your Beauty, drewniana szczotka do masażu, ewa schmitt, Opaska kosmetyczna na włosy, Calypso, gąbki do demakijażu

Nadszedł czas na post typowo pielęgnacyjny. Podczas ostatnich porządków w łazience, wpadłam na pomysł aby pokazać Wam moją złotą 3 jeśli chodzi o gadżety kosmetyczne. Są ze mną od bardzo długiego czasu i uważam, że każdej z nas ułatwiłyby lub umiliły życie. Zapraszam do dalszej części notki!


uroda, pielęgnacja, gadżety kosmetyczne, For Your Beauty, drewniana szczotka do masażu, ewa schmitt, Opaska kosmetyczna na włosy, Calypso, gąbki do demakijażu


For Your Beauty, drewniana szczotka do masażu

Jest ona ze mną najkrócej (około roku) i uważam, że warto dać jej szansę. W internetach zbiera różne opinie, jednak ja jestem z niej zadowolona. Wiem, że w drogerii dostępne są różne rodzaje. Z gumowymi wypustkami, z rączką i bez. Jednak ja kupiłam tą najprostszą, z samym włosiem. >>klik<< Jeśli zastanawiacie się nad podjęciem prób szczotkowania ciała na sucho, to powinnyście być zadowolone. Początkowo wydaje się być dość twarda i ostra, jednak po kilku zabiegach skóra się do niej przyzwyczaja. Chociaż nie mam porównania z innymi markami i ciężko mi je porównać, to jestem z niej zadowolona i póki co żadnych zmian nie planuję, a ciało szczotkuję regularnie :) / 14,99zł.

uroda, pielęgnacja, gadżety kosmetyczne, For Your Beauty, drewniana szczotka do masażu, ewa schmitt, Opaska kosmetyczna na włosy, Calypso, gąbki do demakijażu


Ewa Schmitt, opaska kosmetyczna na włosy

Doskonale wiecie jak bardzo kocham wszelkie maseczki! Jednak lecące na twarz włosy potrafią zepsuć cały rytuał. Opaska kosmetyczna jest ze mną od niepamiętnych czasów. Zapinana na rzepy sprawia, że możemy dostosować do siebie jej rozmiar, dzięki czemu jest niezwykle komfortowa. >>klik<< Nic nie ciśnie, nie uwiera, włosy się nie odkształcają. Myślę, że jest to totalny must have dla każdej maseczkomaniaczki. / 9,49zł. aha! śmiało możecie ją prać w pralce, gdy jakaś glinka niefortunnie wyląduje na opasce, a nie na czole :D


uroda, pielęgnacja, gadżety kosmetyczne, For Your Beauty, drewniana szczotka do masażu, ewa schmitt, Opaska kosmetyczna na włosy, Calypso, gąbki do demakijażu
  uroda, pielęgnacja, gadżety kosmetyczne, For Your Beauty, drewniana szczotka do masażu, ewa schmitt, Opaska kosmetyczna na włosy, Calypso, gąbki do demakijażu 

Calypso, gąbki do demakijażu

Od kilku lat nie potrafię się bez nich obyć! Nie służą mi do demakijażu, a do zmywania maseczek. Niezwykle ułatwiają i usprawniają tę czynność. Są wielokrotnego użytku i sprawują się fenomenalnie. >>klik<< Pod wpływem wody zwiększają swoją objętość i miękną. Po osuszeniu znów są sztywne i szorstkie. Dobrze się je myje i są wytrzymałe. / 4,99zł.


uroda, pielęgnacja, gadżety kosmetyczne, For Your Beauty, drewniana szczotka do masażu, ewa schmitt, Opaska kosmetyczna na włosy, Calypso, gąbki do demakijażu

na stronce Rossmanna są w zielonym opakowaniu i w takim były od lat. Jakie było moje zdziwienie, gdy podczas kilku wizyt nie mogłam ich znaleźć. Okazało się, że opakowanie z zielonego zmieniło się na niebieskie i wygląda tak: 

uroda, pielęgnacja, gadżety kosmetyczne, For Your Beauty, drewniana szczotka do masażu, ewa schmitt, Opaska kosmetyczna na włosy, Calypso, gąbki do demakijażu

po lewej nowa, nieużywana gąbka, a po prawej używana, ale już wysuszona po umyciu.
 uroda, pielęgnacja, gadżety kosmetyczne, For Your Beauty, drewniana szczotka do masażu, ewa schmitt, Opaska kosmetyczna na włosy, Calypso, gąbki do demakijażu

Tak prezentują się moje ulubione gadżety kosmetyczne dostępne w Rossmannie. Podpisuje się pod każdym z nich i nie wyobrażam sobie aby miało ich zabraknąć w mojej rutynie pielęgnacyjnej :) 

  Czy polecam szczotkowanie ciała na sucho?

 *Od kiedy zawzięłam się i przymusiłam kilkanaście razy do szczotkowania ciała na sucho, wyrobiłam w sobie nawyk, dzięki któremu mogę się teraz odprężyć i zrelaksować. Wysyłam sama sobie sygnał: 'stop! to już koniec zabieganego dnia, czas na relaks!' choć początkowo szczotkowanie nie sprawiało mi przyjemności, to teraz jest wręcz przeciwnie. Stan skóry też się poprawił. Cellulit został widocznie zredukowany, skóra jest miękka i jakby bardziej mięsista. Rzadziej sięgam po peelingi, a balsamy wchłaniają się we mnie, nie w piżamę.
 

Jakie są Wasze ulubione gadżety kosmetyczne? Znacie któryś z pokazanych przeze mnie?

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1