środa, 1 marca 2017

Róż idealny? Mac, Melba!

uroda, makijaż, mac, melba, róż do policzków, matte,

Uwielbiam róże do policzków! Potrafią odświeżyć cały look, zmienić makijaż, a także sprawić, że wyglądamy na wypoczęte. W moim codziennym makijażu nie może go zabraknąć, dlatego też dzisiaj postanowiłam pokazać Wam moją perełkę, która jest ze mną od kilku ładnych miesięcy.


Odcień Melba to chyba jeden z bardziej znanych róży Mac'a. Brzoskwiniowo-koralowy, inaczej go nie nazwę. Jak dla mnie idealny na wiosnę i lato (co nie przeszkodziło mi używać go także jesienią i zimą :D), wygląda pięknie na opalonej skórze. Nadaje zdrowego rumieńca i 'tego czegoś' makijażowi. 

uroda, makijaż, mac, melba, róż do policzków, matte,

Aplikacja jest bezproblemowa, jednak lepiej uważać, jest mocno napigmentowany przez co łatwo z nim przesadzić, a nie o taki efekt chodzi. Mam wrażenie, że matowa formuła sprawia, że kosmetyk jest trwalszy. Bez problemu utrzymuje się praktycznie przez cały dzień. Ładnie zgrywa się z innymi produktami i nie oksyduje w ciągu dnia. Nie tworzy plam i prześwitów.

uroda, makijaż, mac, melba, róż do policzków, matte,

Jego wydajność jest powalająca. Używam go regularnie od kilku miesięcy i jedyne zużycie jakie widzę to zużycie opakowania, które wiele przeszło. Kilka rys, upadków i uderzeń, jednak wciąż jest w stanie nienaruszonym. Nic nie pękło i nie połamało się. To kolejna kwestia za którą lubię produkty Maca.

Jestem bardzo ciekawa jaki jest Wasz ulubiony róż i czy macie swoją ulubioną markę w tej kwestii? Podoba Wam się Melba? 

a może jesteście po tej drugiej stronie i nie używacie różu? ja przez wiele lat byłam jego przeciwniczką. Jednak jak spróbowałam, przepadłam i dzisiaj jest to jeden z ważniejszych kosmetyków w moim makijażu. 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1