czwartek, 30 marca 2017

Moje propozycje klasycznych odcieni na wiosnę, Semilac!

manicure, semilac, manicure hybrydowy, hybryda, Black Diamond, Indian Roses, classic nude, nude beige rose, delicate french, biscuit, nude,

Doskonale już wiecie, że uwielbiam wszelkie kwestie paznokciowe. Choć wiosną chętniej sięgam po radosne, dziewczęce kolory, to doskonale zdaje sobie sprawę, że nie każda z nas może sobie na takie pozwolić na co dzień. Dzisiaj przychodzę do Was z moją propozycją klasycznych i stonowanych odcieni, które są jedynie dopełnieniem całego looku i nie wychodzą na pierwszy plan. 

Faktem jest, że wybrane przeze mnie kolory są na tyle uniwersalne, że z powodzeniem możemy nosić je cały rok. Lubię każdą z tych buteleczek i podpisuję się pod nią wszystkimi pazurami :D


manicure, semilac, manicure hybrydowy, hybryda, Black Diamond, Indian Roses, classic nude, nude beige rose, delicate french, biscuit, nude,

  • Black Diamond- zacznę nietypowo, bo od 'zwykłej' czerni. Wiem, że wiele z Was się ze mną nie zgodzi, ale ja czerń na paznokciach uwielbiam zwłaszcza latem, już w 2014r Wam o tym pisałam >>KLIK<  choć wtedy wybierałam klasyczny lakier, to z powodzeniem przeniosłam się na hybrydę i dalej sięgam po ten nietypowy jak na letni sezon kolor. Moim zdaniem wygląda genialnie w słońcu, a do tego fajnie podbija opaleniznę. Aha! Pamiętajcie, żeby nakładać go bardzo cienkimi warstwami, żeby nie falował się i utwardzał równomiernie. 
  • Indian Roses, to najciemniejszy nudziak jaki mam. Wygląda naprawdę niebanalnie, a wciąż jest klasycznym, stonowanym rozwiązaniem. >>Tutaj<< pokazywałam Wam jak wygląda na dłoniach. 
  • Classic Nude jak sama nazwa (idealnie) wskazuje, to klasyczny nudziak. >>W tym poście<< mówiłam o nim więcej. Widoczne są w nim odcienie beżu z domieszką różu. Uważam, że będzie pasował większości z nas i nie znam osoby, na której wygląda niekorzystnie.

manicure, semilac, manicure hybrydowy, hybryda, Black Diamond, Indian Roses, classic nude, nude beige rose, delicate french, biscuit, nude,  

  •  Nude Beige Rose to mój najnowszy zakup. Wreszcie trafiłam w 10! i znalazłam dokładnie to, czego szukałam. Brudny, wpadający w róż i szarość. Wiem, że nie każdy lubi takie kolory, jednak moim zdaniem wyróżnia się na tle wszystkich 'okołonudowych' lakierów. >>Tutaj<< możecie zobaczyć o czym mówię. 
  • Delicate French był swojego czasu moim ulubionym lakierem. Delikatny, mleczny, wpadający w róż odcień sprawił, że sięgałam po niego naprawdę często. Dzięki niemu dłonie wyglądają bardzo schludnie i czysto. 
  • Biscuit to już legenda. Nie do końca rozumiem jego fenomen i nie uważam, żeby inne odcienie pozostawały za nim daleko z tyłu. Bardzo rozbielony róż (ja bym wręcz powiedziała, że lekko zaróżowiona biel). Daje pełne krycie, wygląda schludnie i pasuje na wszystkie okazje. >>W tym poście<< możecie zobaczyć go w pełnej krasie. 

manicure, semilac, manicure hybrydowy, hybryda, Black Diamond, Indian Roses, classic nude, nude beige rose, delicate french, biscuit, nude,

To właśnie moja propozycja klasycznych stonowanych odcieni na wiosnę. Planuję też pokazać Wam zestawienie z bardziej zwariowanymi odcieniami! Nie zabraknie delikatnych pasteli, czerwieni (a jakże) i żywych, nasyconych kolorów.

Jestem ogromnie ciekawa jaki jest Wasz stosunek do czerni na paznokciach. Lubicie/nie lubicie? Dla Was to odcień typowo zimowy, czy uniwersalny i całoroczny? Dajcie znać! 

Aha no i jak podobają Wam się wybrane przeze mnie kolory i po jakie wy sięgacie aktualnie najczęściej?

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1