piątek, 10 marca 2017

Duet Yope, Werbena- o co tyle szumu?

uroda, yope, werbena, naturalny balsam do rąk i ciała, naturalne mydło w płynie, hity kosmetyczne,

Tak to jest! Im więcej pochwał, pozytywnych opinii i zachwytów, tym większe są moje wymagania i wyobrażenia o danym produkcie. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o hicie internetów, mydłach (a także innych produktach) marki Yope.
Zauważyłam zaskakującą zależność, im większa sława kosmetyków, tym mocniej mnie rozczarowują. Niezliczoną ilość razy rozprawiałam się z takimi legendami z negatywnym skutkiem i rozczarowaniem.

Mydła Yope zna już chyba każdy. Niebanalna szata graficzna, (ponoć) przepiękne zapachy, rewelacyjny skład, relatywnie niska cena- czego chcieć więcej? Ano nic, dlatego kuszona od kilku miesięcy, uległam. Już dawno chciałam przetestować te produkty, jednak nie mogłam trafić na nie stacjonarnie. Zdecydowałam się na zapach werbeny.


uroda, yope, werbena, naturalny balsam do rąk i ciała, naturalne mydło w płynie, hity kosmetyczne,
  • Naturalny balsam do rąk i ciała. Zacznę od poręcznego opakowania z pompką, któremu nie mam zupełnie nic do zarzucenia. Podoba mi się szata graficzna, mechanizm chodzi sprawnie, nic się nie zacina i nie psuje. Zapach werbeny jest bardzo mocny, co mi osobiście nie przeszkadza, jednak wiem, że dla niektórych osób może okazać się zbyt intensywny. Nie utrzymuje się długo. Produkt ma konsystencję typowo balsamowatą, łatwo rozprowadza się na skórze i stosunkowo szybko wchłania. Niestety właściwości nawilżające są w moim odczuciu zbyt słabe. (jeśli kojarzycie balsamy z Ziaji np. kozie mleko, to śmiało mogę je ze sobą porównać.) Niwelują uczucie ściągniętej skóry, jednak efekt nawilżenia jest dla mnie niewystarczający. Spisuje się za to dobrze w roli dziennego kremu do rąk, którego używam po każdym myciu. 
  • Naturalne mydło w płynie kwestia opakowania, pompki i zapachu ma się podobnie jak w przypadku balsamu. Butelka przywodzi mi na myśl kosmetyki ekologiczne- ten kolor plastiku jest tak przeze mnie postrzegany :D mydło w porównaniu z 'normalnymi' zawierającymi SLSy, nie pieni się i szybko spłukuje. Mi to nie przeszkadza, choć znam osoby, które lubią dużo piany. W moim odczuciu największym atutem tego kosmetyku jest fakt, że nie wysusza dłoni. Skóra po jego zastosowaniu nie jest nieprzyjemnie ściągnięta i wymagająca natychmiastowego pokremowania.  
 
uroda, yope, werbena, naturalny balsam do rąk i ciała, naturalne mydło w płynie, hity kosmetyczne,

uroda, yope, werbena, naturalny balsam do rąk i ciała, naturalne mydło w płynie, hity kosmetyczne,

Przyznam szczerze, że jestem trochę zawiedziona. W zasadzie nie wiem czego się spodziewałam po tych wszystkich zachwytach. Są to po prostu przeciętne kosmetyki. Robią to co mają robić, ale efektu WOW nie oczekujmy. O ile na balsam raczej ponownie się nie skuszę, tak mydło być może w przyszłości zagości u mnie ponownie, w innej wersji zapachowej. 

Widziałam, że niedawno marka wypuściła także kremy do rąk, jednak uważam, że cena (29.99zł/100ml) jest zbyt wygórowana lub po prostu moja ciekawość nie jest aż tak ogromna :D

Dajcie znać czy miałyście te produkty i jakie jest Wasze zdanie na ich temat. Jakie tzw. wielkie hity w ostatnich czasach Was rozczarowały?

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1