poniedziałek, 20 lutego 2017

Sephora, Cream Lip Stain nr.13 i nr.16 | czy warto skusić się na hit internetów?

uroda, makijaż, sephora, matowa pomadka, cream lip stain, 13, Marvelous Mauve, 16, Cherry Nectar,

Dzisiaj mam coś dla prawdziwych fanek produktów do ust. Jak już pewnie doskonale zauważyłyście, ja wszelkie pomadki, kredki, błyszczyki i konturówki uwielbiam i mam ich o dużo za dużo. Ostatnio udałam się do Sephory po osławioną pomadkę Cream Lip Stain. Stało się to, czego się obawiałam. Wyszłam z dwoma i mam ochotę na więcej!

Słowa producenta są jak zwykle górnolotne: Pomadka do ust Must Have. Matowe wykończenie i intensywny kolor który nie zmienia się przez długie godziny. Odkryj nierozmazującą się pomadkę do ust Made in Sephora. Jej zmienna konsystencja, kremowa przy aplikacji, przechodzi w lekką, aksamitną teksturę i pozostawia na ustach intensywny i długotrwały kolor. Formuła wzbogacona olejkiem awokado zapewnia niezwykły komfort.


Moje wrażenia już od początku były pozytywne. Ogromny wybór kolorystyczny, dostępność większości odcieni stacjonarnie- nic tylko wybierać i przebierać. Zastanawiałam się pomiędzy brudnym różem, fioletem, a czerwieniami- zapewne nikogo tym faktem nie zaskoczyłam :D finalnie do kasy pomaszerowałam z dwoma, przepięknymi odcieniami: brudnym różem wpadającym w fioleto-beż, 13 Marvelous Mauve, a także elektryzująco fuksjowo-różowym fioletem 16 Cherry Nectar.

Jeśli chodzi o aplikację, to jest różnie. Powiem wprost: jasnym kolorem maluje się bez problemu, jednak ciemniejszym trudno o idealny kontur ust, pacynka nie jest zbyt precyzyjna. Pigmentacja Lip Stain powala. Jedna warstwa gwarantuje pełne krycie. Pomadka jest lekka i niewyczuwalna  na ustach, co bardzo mi się podoba. Po chwili daje matowe wykończenie, ale usta nie wyglądają jak przesuszone rodzynki. Nie rozlewa się poza kontur ust, nie 'krwawi' i nie zbiera w załamaniach.

Trwałość produktu oceniam na 5! Pomadka nie dość, że nie wysusza ust, to trwa na nich przez kilka godzin. Ładnie, równomiernie się zjada nie tworząc nieestetycznych odcięć.

uroda, makijaż, sephora, matowa pomadka, cream lip stain, 13, Marvelous Mauve, 16, Cherry Nectar,

uroda, makijaż, sephora, matowa pomadka, cream lip stain, 13, Marvelous Mauve, 16, Cherry Nectar,

uroda, makijaż, sephora, matowa pomadka, cream lip stain, 13, Marvelous Mauve, 16, Cherry Nectar,

Pomadki tak bardzo mi się spodobały, że każdej z nich poświęcę osobny post, w którym pokażę dokładnie odcień i jak prezentuje się na mnie, a także odpowiedniki jakie znalazłam w swojej kosmetyczce. Który kolor chcecie zobaczyć jako pierwszy? :)

uroda, makijaż, sephora, matowa pomadka, cream lip stain, 13, Marvelous Mauve, 16, Cherry Nectar,

Podsumowując: płynne pomadki Cream Lip Stain to moje odkrycie ostatnich tygodni. Używam ich na zmianę z ogromną przyjemnością. Myślę, że warto dać im szansę, jeśli poszukujecie czegoś matowego, trwałego, co nie przesuszy Wam wybitnie ust. Efekt jaki gwarantują jest naprawdę ładny, a wybór kolorystyczny tak duży, że każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie :)

Koniecznie dajcie znać czy Cream Lip Stain kuszą Was i czy miałyście okazję je już testować. Jaki kolor podoba Wam się najbardziej?

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1