niedziela, 19 lutego 2017

Semilac, 057 Nude Beige Rose | manicure hybrydowy.

manicure, semilac, nude beige rose, 057, hybryda,

Też czasami tak macie, że jak się na coś uprzecie to tego nigdzie nie ma? Pomijam już idealną małą czarną, której szukam kilka dobrych lat. Dzisiaj przyszła pora na obwieszczenie mojego małego, kosmetycznego sukcesu! Nareszcie znalazłam brudny różowo-szaro-nude'owy odcień dla mnie. Nude Beige Rose, to nazwa idealna dla tego koloru. I właśnie takie paznokcie chcę Wam dzisiaj pokazać :)


Mój plan działania był prosty: najpierw rozejrzę się stacjonarnie. Zobaczę co oferują inne sklepy, a dopiero później zacznę roztrząsać internety. (nie przepadam za kupowaniem lakierów online, jeśli wybitnie zależy mi na idealnym odcieniu!) Jak planowałam tak zrobiłam. Obeszłam wszystkie wyspy w centrum handlowym, niestety to nie było to. A to kolor był zbyt różowy, a to zbyt szary, a może w sumie kupię kolejną czerwień? Tak właśnie wyglądały moje poszukiwania. Zrezygnowana zabrałam się za przegląd internetowych propozycji. Po milionie namysłów, sprawdzania odcieni i instagramu z hasztagiem #nudebeigerosesemilac stwierdziłam, że to chyba TO! 

manicure, semilac, nude beige rose, 057, hybryda,

Lakier jest idealnym połączeniem odcieni brudnego różu, szarości, beżu z minimalną kroplą fioletu. Zdaje sobie sprawę, że nie każdemu przypadnie do gustu (pozdrawiam Mamuś! "co to za trupie pazury?"-zapytała osoba, która uznaje jedynie bordo i czerwień :D)  jednak dla mnie to prawdziwa perełka! Świetnie współgra ze swetrami, koszulami i odcieniem mojej skóry. 

manicure, semilac, nude beige rose, 057, hybryda,

Odnoszę wrażenie, że Nude Beige Rose to idealna propozycja dla osób lubiących nudziaki. Ten kolor wpisuje się w ramy określenia 'nude' jednak jest nieoczywisty, oryginalny i inny od pozostałych. Chociaż początkowo przypominał mi Classic Nude, to na paznokciach prezentuje się zupełnie inaczej.  

manicure, semilac, nude beige rose, 057, hybryda,

Jeśli chodzi o aplikację produktu, to standardowo nałożyłam dwie cienkie warstwy, Lakier nie smuży, nie rozlewa się na skórki i równomiernie rozkłada na płytce paznokcia.

Koniecznie dajcie znać czy lubicie nudziaki i jeśli tak, to jakie konkretnie! Wydają się być fajną odskocznią od wszystkich ciemnych, burych, zimowych kolorów, a jednocześnie nie są tak intensywne jak czerwienie.

Jak podoba Wam się Nude Beige Rose? Nosiłybyście taki odcień?

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1