wtorek, 7 lutego 2017

Mac Lipstick, Rebel | dużo zdjęć, swatche na ustach!


mac lipstick, pomadka, mac, rebel, swatch, uroda, makijaż, burgund,

Produkty do ust chyba od zawsze były moją słabością i ulubionym elementem makijażu. Odpowiednio dobrana pomadka może zupełnie odmienić makijaż, odżywić cały look lub stać się jego subtelnym dopełnieniem. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam szminkę, która będzie idealną odpowiedzią, jeśli poszukujecie czegoś wyrazistego i mocnego.

Rebel 'chodził za mną' od kilku lat- poważnie. Pamiętam jak kiedyś w salonie wpadła mi w oko, wyszłam z nią na ustach i zastanawiałam się czy odważę się kiedyś nosić tak intensywny kolor bez okazji. Na stronie określana jako średni odcień kremowej śliwki, dla mnie to połączenie fioletu, bordo i ciemnej fuksji. Daje niesamowity efekt i zupełnie 'robi' cały makijaż.

mac lipstick, pomadka, mac, rebel, swatch, uroda, makijaż, burgund,

Wykończenie Satin sprawia, że pomadka gładko sunie po ustach, pokrywając je intensywnym kolorem już przy pierwszej warstwie. Nie sądziłam, że pomadka o satynowym wykończeniu może tak ładnie utrzymywać się na ustach bez migracji poza nie i tzw. 'krwawienia' w naturalne zagięcia skórne.  Aplikuje się zaskakująco delikatnie i łatwo jak na tak intensywny odcień. Jej nasycenie możemy stopniować poprzez dodawanie kolejnych warstw. Co mnie zaskoczyło, to fakt, że pigment delikatnie wżera się w usta, pozostając na nich przez długie godziny. Pomadka zjada się równomiernie, jednak ja co jakiś czas spoglądam kontrolnie w lusterko. 

mac lipstick, pomadka, mac, rebel, swatch, uroda, makijaż, burgund,
 mac lipstick, pomadka, mac, rebel, swatch, uroda, makijaż, burgund,

Zwróćcie uwagę na odcień produktu w skuwce i na kolor na ustach- są zupełnie różne. W opakowaniu pomadka potrafi budzić grozę, na buzi jednak wygląda dużo subtelniej, ale mimo wszystko rzuca się w oczy :)

mac lipstick, pomadka, mac, rebel, swatch, uroda, makijaż, burgund,
 mac lipstick, pomadka, mac, rebel, swatch, uroda, makijaż, burgund,
  mac lipstick, pomadka, mac, rebel, swatch, uroda, makijaż, burgund,

Przyznam szczerze, że uwielbiam ją w połączeniu z jasnymi bluzkami lub swetrami z warkoczowym splotem. Rebel wydaje się być idealną odpowiedzią na jesienno-zimową wersję mojego makijażu :)

Jestem bardzo ciekawa jaki jest Wasz stosunek do ciemnych, intensywnych ust. Nosicie je na co dzień? Jak podoba Wam się Rebel?

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1