środa, 18 stycznia 2017

Kosmetyki, których używam z przyjemnością przed snem. | Wieczorna pielęgnacja.

uroda, wieczorna_rutyna, pielęgnacja, evree, wellness& beauty, the body shop, clarins, Instant Light Lip Comfort Oil, Midnight Recovery Concentrate, Kiehl's,

Wieczorna pielęgnacja mojej twarzy i ciała różni się od porannej wieloma aspektami. Pierwszy który przychodzi mi na myśl to brak pośpiechu.


O ile tej porannej towarzyszy pośpiech, a czynności wykonuję raczej mechanicznie, to wieczorem lubię dać sobie trochę czasu. Kremy aplikuję z większą dbałością, napawam się ich zapachem i czerpię z tego niemałą przyjemność. Wybrałam kilka kosmetyków, które towarzyszą mi aktualnie i dzisiaj chcę Wam o nich więcej opowiedzieć.

uroda, wieczorna_rutyna, pielęgnacja, evree, wellness& beauty, the body shop, clarins, Instant Light Lip Comfort Oil, Midnight Recovery Concentrate, Kiehl's,
Pielęgnacja ciała ostatnio u mnie kuleje, przez co skóra zrobiła się sucha i mało jędrna. Kolejny raz podnoszę rękawice do walki! najgorzej u mnie z regularnością, ale mam ambitny plan- pracuję nad tym!
  • uwielbiam masła z The Body Shop, aktualnie towarzyszy mi brzoskwinia. Zbita, gęsta konsystencja sprawia, że aplikacja jest niemałą przyjemnością, a także zastrzykiem nawilżenia i odżywienia. 
  • odżywczy krem do rąk z Evree jest na tyle bogaty i odżywczy, że z powodzeniem zastępuje mi także krem do stóp. Fajnie odżywia, pozostawia delikatną powłokę, dzięki czemu uczucie nawilżenia pozostaje z nami na dłużej. 
  • moją nowością jest różany krem do rąk z Rossmanna, Wellness& Beauty. Chociaż jego właściwości nawilżające są znikome, a konsystencja rzadka i wodnista, to zapach rekompensuje mi te niedogodności. Używam go po prostu po każdym umyciu rąk.

uroda, wieczorna_rutyna, pielęgnacja, evree, wellness& beauty, the body shop, clarins, Instant Light Lip Comfort Oil, Midnight Recovery Concentrate, Kiehl's,
Jeśli chodzi o pielęgnację twarzy, również stawiam na kosmetyki nawilżające. Aktualnie moja cera potrzebuje sporej dawki odżywienia i regeneracji. 
  • olejek do ust Clarins, Instant Light Lip Comfort Oil towarzyszy mi od kilku miesięcy i jestem nim po prostu zachwycona! Z pewnością kupię kolejne opakowanie, aktualne jest już raczej na wykończeniu. Świetnie nawilża, długo się utrzymuje, a usta dzięki niemu wyglądają na zadbane i wypielęgnowane. 
  • moje odkrycie olejek Midnight Recovery Concentrate, Kiehl's. Jego ziołowy zapach bardzo mnie uspokaja i relaksuje. Natomiast sam produkt łagodzi i odpręża moją skórę. Nie chcę o nim jeszcze mówić za wiele, bo z pewnością za jakiś czas wypowiem się o nim w oddzielnej recenzji. 
Tak wygląda część mojej wieczornej pielęgnacji. Pokazałam kosmetyki, których używanie sprawia mi przyjemność. Jestem ciekawa jakie produkty Wam aktualnie towarzyszą?

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1