poniedziałek, 23 stycznia 2017

Kilka nowości w mojej pielęgnacji. | Kosmetyki naturalne.

Maska dziegciowa, oczyszczająca, Niebieska maska oczyszczająca na bazie błękitnej glinki, Witaminowa maseczka fitoaktywna- multinawilżenie, bania agafii,

Kosmetyki naturalne cieszą się dużym powodzeniem. I nic w tym dziwnego, świetne, przejrzyste składy kuszą każdą z nas. Od dawna mam w swoim arsenale takie produkty. Z racji tego, że zaopatrzyłam się w kilka nowości, zapraszam na post! :)


Bania Agafii jest znana chyba większości z nas. Sklep zielarski w pobliżu mojego domu jest całkiem przyzwoicie zaopatrzony w kosmetyki tej marki, a obsługa kompetentna i pomocna. Z racji tego, że kocham maseczki, a mój skład znacząco się pomniejszył, skusiłam się na kilka.


Maska dziegciowa, oczyszczająca, Niebieska maska oczyszczająca na bazie błękitnej glinki, Witaminowa maseczka fitoaktywna- multinawilżenie, bania agafii,
  • Maska dziegciowa, oczyszczająca zawiera w składzie m.in.: dziegieć brzozowy, szałwie, ałtajski miód czy ogórecznik. Nie jest dla mnie zupełną nowością- kilka miesięcy temu jedno opakowanie trafiło do projektu denko. Z tego co pamiętam to przyzwoicie koiła zaognione niedoskonałości i widocznie ściągała pory. Postanowiłam dać jej kolejny raz szansę. 
  • Niebieska maska oczyszczająca na bazie błękitnej glinki to zupełna nowość w mojej kosmetyczce. Ponoć widocznie oczyszcza, a przy tym nawilża cerę. Pożyjemy, zobaczymy! :) nie ukrywam, że kwestia nawilżenia jest dla mnie ostatnio kluczowa.
  • Witaminowa maseczka fitoaktywna- multinawilżenie. To moja ulubiona maska nawilżająco-regenerująco-kojąco-uspokajająca. Jakkolwiek to brzmi, to w każdej z tych kwestii sprawdza się wyśmienicie i póki co jest moją ulubioną maseczką tej marki.

Mydło do ciała i włosów sauna i prysznic, biała glinka, bania agafii, sylveco, hibiskusowy tonik do twarzy,
  • Mydło do ciała i włosów sauna i prysznic, biała glinka to zupełna nowość dla mnie. Za poleceniem ekspedientki postanowiłam używać go jako żelu do twarzy. Skład zachęca do testów, a ja jestem ogromnie ciekawa co z tego wyniknie :)
  • Sylveco, hibiskusowy tonik do twarzy to moja kolejna buteleczka. Chociaż sprawdzał się u mnie różnie- raz lepiej, raz gorzej, postanowiłam dać mu kolejny raz szansę, z racji tego że moja cera ostatnio jest maksymalnie przesuszona. 
Tak prezentują się moje skromne, naturalne nowości. Ciekawi mnie jak mydło z białą glinką sprawdzi się przy codziennym oczyszczaniu twarzy, a także czy tym razem tonik z Sylveco spisze się na medal. 

Jaki jest Wasz stosunek do kosmetyków naturalnych? Lubicie, używacie? Zwracacie uwagę na skład? jeśli tak, to dajcie znać co warto przetestować. Ja z mojej strony mogę Wam obiecać, że niedługo pojawi się post zbiorczy, w którym pokażę Wam wszystkie swoje kosmetyki naturalne, których aktualnie używam i które polecam :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1