środa, 25 stycznia 2017

3 kosmetyki kolorowe, których używanie sprawia mi przyjemność.

uroda, makijaż, mac, sephora, real techniques, chanel,

Każda z nas ma swoje ulubione kosmetyki do makijażu, które zmienia w zależności od potrzeb, czy nastroju, a także swoje zwyczaje, które są przez nas mniej lub bardziej lubiane. Dzisiaj chciałabym skupić się na pozytywach i tym co sprawia mi radość o poranku w sferze kosmetycznej.


uroda, makijaż, mac, sephora, real techniques, chanel,

Ogromną przyjemność sprawia mi nakładanie podkładu Chanel. Jego zapach i jedwabista konsystencja od razu poprawiają mi humor. Może to zwykła próżność, ale cóż. (Uważam, że produkt jest dobry, ale ideałem bym go nie nazwała, z pewnością pojawi się jego recenzja, jednak potrzebuję na to czasu.) Dlaczego by nie umilić sobie procedury makijażu już od początku? :)


uroda, makijaż, mac, sephora, real techniques, chanel,

Kto by pomyślał, że aplikacja różu okaże się dla mnie miłą czynnością? Kiedyś ten kosmetyk był przeze mnie pomijany. Mało tego, nie miałam ani jednego egzemplarza w swojej kosmetyczce. A dzisiaj, uwielbiam delikatny rumieniec. W mojej szufladzie aktualnie są 3 produkty z tej kategorii i nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez tego kroku! (na zdjęciu Mac, Melba, pędzel Real Techniques)

 
uroda, makijaż, mac, sephora, real techniques, chanel,  
Tutaj nikogo nie zaskoczyłam! Moja słabość: produkty do ust! Nie chcę wymieniać żadnego konkretnego, po prostu chodzi mi o samą czynność. Dla mnie pomadka, błyszczyk czy inna kredka to wisienka na torcie- dopełnienie całego makijażu. W zależności od nastroju mogę przebierać w odcieniach, wykończeniach i rodzajach. Moim zdaniem kolor na ustach potrafi odmienić cały look.

Jeśli chodzi o te mniej przyjemne, to dla mnie na pewno makijaż oka, który ostatnio prawie zawsze pomijam. Cieniowanie, smoky eye i różne cuda to coś, do czego nie mam cierpliwości o poranku. Nie przepadam także za malowaniem rzęs- zawsze muszę uświnić sobie powieki.  

Jestem ciekawa które z porannych czynności sprawiają Wam radość, a które mniej. Dajcie znać czy również malujecie powieki razem z rzęsami jednym pociągnięciem tuszu :D
 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1