wtorek, 27 grudnia 2016

Mój codzienny, zimowy makijaż

mój makijaż, uroda, makeup, Bourjois, Healthy Mix, Ecocera,ro Longwear Waterproof Brow Set, mac, Better Than Sex, Two Faced, Fun Ending , brave, fast play, Naked 2, Urban Decay, soft and gentle,

O tym, że mój makijaż nie jest skomplikowany mogłyście się dowiedzieć już wielokrotnie. Czy to z Instagramu, czy poprzednich wersji tego posta. Dzisiaj przychodzę z aktualizacją kosmetyków, jakie służą mi do wykonania codziennego makijażu.


Ostatnia notka z moim makijażem pojawiła się niecały rok temu >>KLIK<< od tamtej pory moje podejście w tej kwestii niewiele się zmieniło. Nadal preferuję naturalny look, neutralne cienie i mocniej podkreślone usta.

Mój podkład to aktualnie Bourjois, Healthy Mix. Lubię go bo jest delikatny, wygląda naturalnie i świeżo, a także nie zapycha mojej problematycznej skóry. Jeśli chodzi o puder wykończeniowy, to ciągle sięgam po wersję ryżową, Ecocera. Jest tani, wydajny, a przede wszystkim skuteczny. Dobrze matuje moją cerę, a także utrzymuje ją w ryzach przez cały dzień. 

mój makijaż, uroda, makeup, Bourjois, Healthy Mix, Ecocera,ro Longwear Waterproof Brow Set, mac, Better Than Sex, Two Faced, Fun Ending , brave, fast play, Naked 2, Urban Decay, soft and gentle,

Jeśli chodzi o brwi- tutaj zmian nie ma i nie będzie. Od kilku już lat używam żelu Pro Longwear Waterproof Brow Set z Maca i nie zamienię go na nic innego! Świetnie podkreśla kształt, rewelacyjnie utrzymuje włoski na swoim miejscu i faktycznie jest długotrwały. Maskara Better Than Sex, Two Faced to pomyłka. Firma musiała wydać grube miliony na marketing, skoro udało im się ją tak rozsławić. Szczoteczka, dzięki której malujemy nie tylko rzęsy, ale też całe powieki, koszmarna trwałość i marny efekt. Jestem na duże nie!

mój makijaż, uroda, makeup, Bourjois, Healthy Mix, Ecocera,ro Longwear Waterproof Brow Set, mac, Better Than Sex, Two Faced, Fun Ending , brave, fast play, Naked 2, Urban Decay, soft and gentle,

To już końcówka mojego makijażu. Czas na róż! Ostatnio katuję Fun Ending z Maca. Jak widzicie po zużyciu- sięgam po niego naprawdę często. Daje delikatny, naturalny efekt. 
Chociaż lubię mocniej podkreślone usta, to równie często sięgam po nudziaki. Ostatnio jest to Brave lub Fast Play z Maca.

mój makijaż, uroda, makeup, Bourjois, Healthy Mix, Ecocera,ro Longwear Waterproof Brow Set, mac, Better Than Sex, Two Faced, Fun Ending , brave, fast play, Naked 2, Urban Decay, soft and gentle,

Produkty, po które sięgam czasami, to paleta cieni Naked 2, Urban Decay oraz rozświetlacz Mac, Soft& Gentle. Lubię efekt jaki dają oba te kosmetyki, jednak nie zawsze mam czas ich użyć.

mój makijaż, uroda, makeup, Bourjois, Healthy Mix, Ecocera,ro Longwear Waterproof Brow Set, mac, Better Than Sex, Two Faced, Fun Ending , brave, fast play, Naked 2, Urban Decay, soft and gentle, mój makijaż, uroda, makeup, Bourjois, Healthy Mix, Ecocera,ro Longwear Waterproof Brow Set, mac, Better Than Sex, Two Faced, Fun Ending , brave, fast play, Naked 2, Urban Decay, soft and gentle,


Tak wygląda mój codzienny makijaż. Jak widzicie jest lekko, świeżo i dziewczęco. Jestem ciekawa jaki makijaż Wy preferujecie zimą i czy znacie któryś z pokazanych przeze mnie produktów. Dajcie koniecznie znać! :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1