poniedziałek, 19 grudnia 2016

Grudniowe nowości kosmetyczne :-)

uroda, kiehl's, serum midnight recovery concentrate, versace, vanitas, mac, mariah carey, fast play, alverde, orlane, bielenda, maska algowa, nowości, haul,

Ho ho ho! Grudzień to miesiąc spotkań, świątecznej atmosfery, korzennych zapachów i hektolitrów kawy. Co roku robimy sobie z koleżankami małe, świąteczne prezenty. Dlatego dzisiaj przychodzę z notką, w której pokażę Wam swoje nowości kosmetyczne :-)
Kiedyś stawiałam na niespodzianki. W odpowiedzi na pytanie 'co chcesz dostać na święta?', mówiłam 'mam wszystko, niczego nie potrzebuję, zaskocz mnie'. Jak się domyślacie, prezenty nie zawsze były w 100% trafione, dlatego teraz wspominam o kosmetykach, które mnie ciekawią, ale z jakichś powodów ich nie zakupiłam, lub o takich, które po prostu mi się skończyły, a planuję do nich wrócić.

uroda, kiehl's, serum midnight recovery concentrate, versace, vanitas, mac, mariah carey, fast play, alverde, orlane, bielenda, maska algowa, nowości, haul,  
Mleczko do demakijażu Orlane jest dla mnie zupełną nowością. Chociaż nie używam go jeszcze regularnie ze względu na nadpoczęte inne produkty, to raz, z czystej ciekawości po nie sięgnęłam. Niewiarygodnie szybko zmyło makijaż oczu- mam nadzieję, że tak będzie przez cały czas. 
Maska algowa z Bielendy to produkt, który kusił mnie po namowach mojej kosmetolog. Wersja cytrusowa ma pozbywać się przebarwień.

uroda, kiehl's, serum midnight recovery concentrate, versace, vanitas, mac, mariah carey, fast play, alverde, orlane, bielenda, maska algowa, nowości, haul,
Cukrowy peeling do ciała Wellness& Beauty czeka na swoją kolej. Jestem bardzo ciekawa jego mocy. Podoba mi się słoiczek, który z pewnością wykorzystam na mój ukochany peeling kawowy.
Masło do ciała Alverde kiedyś sprawdzało się u mnie rewelacyjnie. Chociaż wersja różana nie do końca odpowiada mi zapachowo, to z pewnością będę go używać. Jego właściwości pielęgnacyjne są tego warte.

        uroda, kiehl's, serum midnight recovery concentrate, versace, vanitas, mac, mariah carey, fast play, alverde, orlane, bielenda, maska algowa, nowości, haul, uroda, kiehl's, serum midnight recovery concentrate, versace, vanitas, mac, mariah carey, fast play, alverde, orlane, bielenda, maska algowa, nowości, haul,  

Tutaj mamy dwie niespodzianki! Historia z tymi produktami jest bardzo złożona ;) Chociaż dostałam oba produkty z limitowanej edycji MAC, Mariah Carey, to finalnie wylądowała u mnie pomadka ze standardowej kolekcji. Przymierzyłam wszystkie odcienie pomadek, jednak żadna nie nadawała się do standardowego makijażu. Kolory wręcz korektorowe, źle współgrały z moją karnacją. Finalnie przywitałam się z pięknym, dziennym kolorem: Fast Play.


uroda, kiehl's, serum midnight recovery concentrate, versace, vanitas, mac, mariah carey, fast play, alverde, orlane, bielenda, maska algowa, nowości, haul, uroda, kiehl's, serum midnight recovery concentrate, versace, vanitas, mac, mariah carey, fast play, alverde, orlane, bielenda, maska algowa, nowości, haul,  
Versace, Vanitas jest zapachem, o który sama bym siebie nie podejrzewała kilka lat temu. Zmysłowy, korzenny, jednak nie słodki. Dla mnie pachnie dojrzale i kobieco. Nie wiem jak inaczej go opisać, jednak uwielbiam go używać.
Koło serum z Kiehl'sa kręciłam się już długo. Po dwóch próbkach, zadecydowałam, że chcę mieć pełnowymiarowe opakowanie. Z pewnością pojawi się po nim oddzielna notka za jakiś czas.

To już wszystkie moje nowości. Mam nadzieję, że i Wy jesteście zadowolone ze swoich prezentów mikołajkowych :) Znacie któryś z pokazanych przeze mnie produktów?


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1