poniedziałek, 7 listopada 2016

Skromne nowości kosmetyczne października.

uroda, haul, nowości kosmetyczne, annabelle minerals, lady million, paco rabanne, better than sex, too faced, sephora, żel do demakijażu, kiehls, serum midnight recovery concentrate, creamy eye treatment, calendula herbal expert,

Ostatnio zakupy kosmetyczne mi nie w głowie. Mam wszystko to, czego potrzebuję. Uzupełniam jedynie braki, stąd dzisiejszy wpis. 

Postanowiłam zrobić sobie delikatny, kosmetyczny detoks, dlatego do drogerii wchodzę jedynie, kiedy potrzebuję. Twardo trwam w swoim postanowieniu i nie daje się skusić wszelkim promocjom! Mam nadzieję, że i Wy czasem robicie sobie przerwę od kosmetycznych zakupów- wietrzy umysł i otwiera zupełnie nowe spojrzenie :-)


uroda, haul, nowości kosmetyczne, annabelle minerals, lady million, paco rabanne, better than sex, too faced, sephora, żel do demakijażu, kiehls, serum midnight recovery concentrate, creamy eye treatment, calendula herbal expert,

  • o podkładzie mineralnym Annabelle Minerals mogłyście przeczytać >>tutaj<<. Pisałam Wam, że kolejne opakowanie czeka na użycie- oto i ono. Zdecydowałam się na największy 10g. słoiczek.  Mam nadzieję, że wystarczy mi na długo i będzie spisywał się przez cały czas równie dobrze. Kolejny raz ponarzekam na sposób wysyłki. Firma niestety i tym razem się nie popisała. Produkt zapakowany był jedynie w woreczek strunowy, w lichą kopertę. Wiem, że nie jest to najważniejsze, oczekiwałam jednak czegoś więcej.
  • perfumy Lady Million, Paco Rabanne to miły upominek. Zapach jest hmm... jednym słowem określiłabym go jako mocny. Zmysłowy, kobiecy, ciepły, zdecydowany. Bardziej jesienny, zimowy i wieczorowy, niż delikatny, lekki i letni.
  • z racji tego, że mój płyn micelarny powoli dobija dna, postanowiłam spróbować czegoś nowego. Padło na Sephorę i żel do demakijażu z ekstraktem z chabra. Póki co nie mogę powiedzieć o nim za wiele. Ciesze się, że ma pompkę, przez co będzie mi się go poręcznie używało. Jego konsystencja jest zaskakująco śliska i oryginalna. Mam nadzieję, że sprawdzi się świetnie do demakijażu oczu, zwłaszcza nowego tuszu. 
  • a skoro o tuszu mowa, również postawiłam na zupełną dla mnie nowość. Better Than Sex ma chyba tak samo dużo zwolenniczek, co i przeciwniczek. Firma Too Faced z pewnością zadbała o marketing. Dzisiaj użyłam go po raz pierwszy i już wiem, że miłości z tego nie będzie. Wolę jednak poużywać go trochę dłużej i wtedy dam Wam znać co i jak :-)

uroda, haul, nowości kosmetyczne, annabelle minerals, lady million, paco rabanne, better than sex, too faced, sephora, żel do demakijażu, kiehls, serum midnight recovery concentrate, creamy eye treatment, calendula herbal expert,

Wreszcie postanowiłam odwiedzić Kiehl'sa. Do przetestowania wybrałam osławione serum Midnight Recovery Concentrate, którego nie ma na zdjęciu, bo najzwyczajniej w świecie jest już w użyciu :-) a także popularny ostatnio Creamy Eye Treatment oraz rumiankowy tonik Calendula Herbal-Extract. Sephora uraczyła mnie różnymi próbkami, na które również przyjdzie pora. 

Jak same widzicie moje zakupy są niewielkie, ale dla mnie w pełni wystarczające i satysfakcjonujące. Jestem ciekawa czy miałyście któryś z produktów (szczególnie Kiehl) oraz jakie jest Wasze podejście do tzw. detoksów zakupowych. Jesteście zwolenniczkami, czy raczej przeciwniczkami? Koniecznie dajcie znać!

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1