piątek, 25 listopada 2016

Moje pomadki MAC.

uroda, mac, mac listick, pomadki mac, moja kolekcja pomadek, giddy, brave, plumful, craving, all fired up, flat out fabolous, ruby woo, viva glam I, rebel,

Produkty do ust są moją słabością jeśli chodzi o makijaż. Mówię o tym głośno i otwarcie. To właśnie makijaż ust robi dla mnie cały look. Praktycznie wcale nie korzystam z cieni, dlatego też często sięgam po różne wykończenia, kolory i odcienie pomadek, błyszczyków, czy innych kredek. 


Dzisiaj postanowiłam wreszcie przygotować dla Was moje zestawienie wszystkich pomadek MAC, jakie posiadam. Zabierałam się za ten post już baardzo długo. Na dzień dzisiejszy mogę śmiało powiedzieć, że mam już wszystkie kolory jakich potrzebuję i inne nie są mi potrzebne.

Pomadki MAC'a są zdecydowanie moimi ulubionymi. Uważam, że stosunek ceny (86zł.) do jakości jest adekwatny. Produkty są wydajne, mają piękne, nieoczywiste odcienie, a opakowanie jest na tyle solidne, że ze spokojem wrzucam je 'luzem' do torebki.

uroda, mac, mac listick, pomadki mac, moja kolekcja pomadek, giddy, brave, plumful, craving, all fired up, flat out fabolous, ruby woo, viva glam I, rebel,

Zacznę od pomadek, które większość z nas śmiało uznałaby za dzienne. Są idealne do pracy, nie rzucają się w oczy, ale dodają smaczku całemu makijażowi. Mam różne wykończenia, ale nie będę dziś poruszać tego zagadnienia. Jeśli jesteście ciekawe, przygotuję dla Was oddzielny post, tylko dajcie znać :) Przechodzimy do kolorów!

uroda, mac, mac listick, pomadki mac, moja kolekcja pomadek, giddy, brave, plumful, craving, all fired up, flat out fabolous, ruby woo, viva glam I, rebel,  
🔼Giddy jest najjaśniejszą pomadką jaką mam. Wykończenie Lustre jest przyjemne, błyszczykowe i nadaje lekkie krycie. Pomadka ożywia makijaż, buzia wygląda na wypoczętą i świeżą. Zawiera lekki shimmer, który delikatnie podkreśla różowo-brzoskwiowe tony. >>TUTAJ<< pisałam o niej więcej. Chociaż jej trwałość nie powala, to z chęcią po nią sięgam.  
🔼Kolejnym nudziakiem, który zasila moją szufladę jest Brave. To chyba mój ulubiony dzienny kolor. Delikatny, brudny róż, który fajnie wybija zieleń moich oczu. Chociaż odcień jest delikatny, to moim zdaniem widocznie podkreśla cały makijaż. >>TUTAJ<<  pokazywałam Wam jak wygląda na ustach. Dzięki niej, wiem że z pewnością sięgnę jeszcze po pomadki o wykończeniu satynowym. Świetnie się rozprowadza, nie wysusza ust, a jej trwałość zaskakuje na plus.
🔼Plumful jest moją pierwszą pomadką MAC, którą darzę ogromnym sentymentem. Pisałam o niej wielokrotnie i często pojawiała się w ulubieńcach. >>TUTAJ<< macie starą jak świat notkę z nią w roli głównej. To fiolet z dużą domieszką różu, który wygląda różnie w zależności od światła i ilości, jaką nałożymy. Wykończenie Lustre gwarantuje delikatny połysk i brak wysuszenia. Warto dodać, że jej pigment delikatnie wżera się w usta.
🔼Craving nazywam roboczo 'mocniejszym Plumfulem'. Nie widzę pomiędzy nimi dużej różnicy, z tym, że Craving jest mocniejszy, ciemniejszy i bardziej intensywny. Wykończenie Amplified zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie. Produkt sunie po ustach jak masełko, przy czym pigmentacja jest naprawdę godna podziwu. >>TUTAJ<< o niej pisałam. Nie wysusza ust, nie migruje poza kontur i utrzymuje się trochę dłużej niż Lustre.

A teraz czas na coś mocniejszego :D Spotkałam się z opinią, że niektóre kolory są za mocne, aby je nosić, ja jednak wracam do nich tak często, jak tylko stan mojej cery mi na to pozwala. Lubię szaleć z kolorem ust, dlatego też chciałabym pokazać Wam intensywniejsze odcienie.

uroda, mac, mac listick, pomadki mac, moja kolekcja pomadek, giddy, brave, plumful, craving, all fired up, flat out fabolous, ruby woo, viva glam I, rebel,

🔼Wdzięczny, dziewczęcy malinowy koralo-róż All Fired Up to prawdziwa petarda! Mocny, mega matowy kolor (wykończenie Retro Matte) sprawia, że usta są na pierwszym planie. Moim zdaniem jest to typowo wiosenno-letni odcień, idealny zastępca czerwieni. Radosny, nasycony i nieoczywisty. Jak w nim wyglądam? możecie zobaczyć >>TUTAJ!<<
🔼Flat Out Fabolous to moja idealna fuksja. Pamiętam jak razem z koleżanką rozpoczęłyśmy poszukiwania. 'Przymierzyłam' naprawdę wiele odcieni, ale w chwili, gdy makijażystka zaczęła mi go aplikować, wiedziałam że to TO! Ten kolor ciężko mi opisać. Fuksja z domieszką fioletu, o chłodnym wykończeniu. Jest tak nieoczywista, że ciężko przejść obok niej obojętnie. >>TUTAJ<< pisałam o niej więcej. Kolejny raz wykończenie Retro Matte.
🔼Jeśli chodzi o idealną, klasyczną czerwień, to dla mnie Ruby Woo. Chociaż do salonu szłam z przekonaniem, że wrócę z Russian Red, to właśnie RW sprawiła, że spodobałam się sobie w czerwieni. Kolor jest mocny, z niebieskimi podtonami. Na ustach wygląda jak aksamit >>TUTAJ<< (wykończenie Retro Matte).
🔼Viva Glam I  to prezent, o którym jak myślę, nadal mnie rozczula. >>TUTAJ<< możecie przeczytać całą historię, a także zobaczyć jak prezentuje się na mnie. Jeśli miałabym polecić Wam jakąś jesienno-zimową czerwień, z pewnością byłaby to właśnie VG. Mocna, dojrzała czerwień, wpadająca w bordo przy matowym wykończeniu daje naprawdę cudowny efekt. Uwielbiam ją w połączeniu z jasnymi, ciepłymi swetrami.
🔼Rebel  jest moją najnowszą pomadką, ale znam ją od 2-3 lat. Kręciłam się obok niej swojego czasu, jednak zawsze zastanawiałam się czy będzie mi pasować i czy będę często sięgać po tak mocny i ciemny kolor. Moje obawy okazały się zupełnie bezpodstawne! Ten fiolet jest wprost elektryzujący. Z pewnością zobaczycie go niedługo na blogu!

uroda, mac, mac listick, pomadki mac, moja kolekcja pomadek, giddy, brave, plumful, craving, all fired up, flat out fabolous, ruby woo, viva glam I, rebel,

To już wszystkie pomadki MAC, jakie posiadam. Czy to dużo czy mało? Nie wiem. Dla mnie wystarczająco. Zauważyłam u siebie pewną tendencję. Jeśli sięgam po ostre, mocne kolory, decyduje się na wykończenie matowe. Daje mi to psychiczny komfort, że nic nie migruje i się nie rozmazuje. Natomiast jeśli chodzi o nudziaki, nie muszę być to maty.

Jestem ogromnie ciekawa czy przypadła Wam do gustu ta notka i moi bohaterowie. Jakie szminki z MAC'a posiadacie i czy darzycie je tak dużą sympatią jak ja :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1