niedziela, 23 października 2016

Wszystko o moich włosach- czego aktualnie używam?

uroda, pielęgnacja, włosy, pielęgnacja włosów, hairstyle, balea, schwarzkopf, loreal, aussie, goldwell, gliss kur,

Co jakiś czas staram się stworzyć wpis dotyczący pielęgnacji moich włosów. Dzisiaj przychodzę do Was z kosmetykami, których używam aktualnie. 
Od ostatniej podobnej publikacji minęło... 2 lata! >>KLIK<< Jeśli chodzi o wygląd moich włosów, to sporo się zmieniło, jednak mając na myśli sam 'system pielęgnacyjny' to niewiele :)

Przede wszystkim rozjaśniłam włosy. Przez kilkanaście miesięcy z moją fryzjerką sukcesywnie robiłyśmy jaśniejsze pasemka, dzięki czemu włosy nie są mocno zniszczone i nie wyglądają jak jednolity hełm. Aktualnie jestem też posiadaczką grzywki na całe czoło, z którą czuję się bardzo dobrze.  

uroda, pielęgnacja, włosy, pielęgnacja włosów, hairstyle, balea, schwarzkopf, loreal, aussie, goldwell, gliss kur,

Nie będę Was czarować, włosy to jedyny aspekt w moim wyglądzie, do którego się nie przyczepiam :) od zawsze są mocne, silne i proste. Pielęgnacja, którą stosuję nie jest wyszukana, bazuję na kosmetykach drogeryjnych, gdyż one mi w pełni wystarczają. Mam jednak swoją rutynę, której się trzymam odkąd pamiętam.  

uroda, pielęgnacja, włosy, pielęgnacja włosów, hairstyle, balea, schwarzkopf, loreal, aussie, goldwell, gliss kur,
1. Jeśli chodzi o wybór szamponu, to kieruję się tym, co jest aktualnie na promocji :D teraz używam szamponu z Balea do włosów brązowych na przemian ze Schwarzkopfem Omega Oil +, który znalazłam w Glossy Boxie. 


uroda, pielęgnacja, włosy, pielęgnacja włosów, hairstyle, balea, schwarzkopf, loreal, aussie, goldwell, gliss kur,
2. Kolejnym krokiem jest wybór odżywki lub maski ze spłukiwaniem. Uwielbiam Loreal'a Elseve (zarówno szampony jak i odżywki!) w użyciu wersja Total Repair Extreme, a także Aussie 3 Minute Miracle Colour. Włosy po ich użyciu są gładkie, miękkie i śliskie. (i mają piękny zapach!)


uroda, pielęgnacja, włosy, pielęgnacja włosów, hairstyle, balea, schwarzkopf, loreal, aussie, goldwell, gliss kur,
3. Po odsączeniu ręcznikiem koniecznie spryskuję włosy odżywką bez spłukiwania, dzięki czemu łatwiej mi je rozczesać. Produkt też sprawia, że są miękkie i miłe w dotyku. Przetestowałam już chyba wszystkie możliwe wersje Gliss Kur'a i każda sprawdza się tak samo dobrze. Zdecydowanie to moja ulubiona odżywka! Na końcówki kładę Elixir z Goldwella, który mam  już kilka lat. Chociaż nie należy do najtańszych, to zdecydowanie jest warty swojej ceny. Końcówki nie są przesuszone, ani rozdwojone. 

*Jeśli katuję włosy ciepłem, sięgam po cement termiczny Lorela. Testowałam już kilka i nie widzę pomiędzy nimi żadnej różnicy. Ten kupiłam w Hebe za ok.30zł.- jest wydajny i pięknie pachnie. 

uroda, pielęgnacja, włosy, pielęgnacja włosów, hairstyle, balea, schwarzkopf, loreal, aussie, goldwell, gliss kur,

Włosy czeszę jedynie Tangle Teezerem. Ta szczotka to moje wybawienie! Nie wyobrażam sobie abym mogła użyć czegoś innego :) 

uroda, pielęgnacja, włosy, pielęgnacja włosów, hairstyle, balea, schwarzkopf, loreal, aussie, goldwell, gliss kur,

Jestem zadowolona z kondycji i wyglądu moich włosów, dlatego też nie próbuję zmienić czegoś w swojej rutynie pielęgnacyjnej.

Dajcie znać jakie Wy macie sposoby (i sprawdzone kosmetyki!) dla swoich włosów. Jestem bardzo ciekawa, czy znacie któryś z pokazanych przeze mnie produktów :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1