czwartek, 13 października 2016

Pielęgnacja ciała: trzy kosmetyki, których aktualnie używam. Biolove, Evree, Eveline

uroda, pielęgnacja ciała, kontigo, biolove, evree, power fruit, dwufazowy olejek nawilżający, eveline, serum antycellulitowe, uroda, pielęgnacja ciała, kontigo, biolove, evree, power fruit, dwufazowy olejek nawilżający, eveline, serum antycellulitowe,

Nacisk na pielęgnację ciała kładę od zawsze. Jako mała dziewczynka przyglądałam się mamie, która starannie wsmarowuje balsam, krem do rąk, czy produkty ochronne do ust. Można zatem powiedzieć, że pielęgnację wyniosłam z domu. Do dzisiaj kwestia nawilżania jest dla mnie jedną z najważniejszych. Dlatego też chciałabym pokazać Wam jakie kosmetyki aktualnie goszczą na moich półkach. 


Postanowiłam wybrać trzy produkty i trochę o nich opowiedzieć. Mam nadzieję, że taki wpis będzie czytało Wam się przyjemnie i podpatrzycie coś dla siebie.

uroda, pielęgnacja ciała, kontigo, biolove, evree, power fruit, dwufazowy olejek nawilżający, eveline, serum antycellulitowe,

  • Biolove, Body Lotion. Zakupiony przez przypadek w drogerii Kontigo za ok. 20zł. Balsam do ciała w sprayu o kremowym, kokosowym zapachu. To produkt petarda i moje wielkie odkrycie! Naturalny skład i obecność olejków sprawiają, że naprawdę nawilża. Posiada poręczny aplikator, który jeszcze ani razu się nie zbuntował. Kosmetyk bardzo szybko się wchłania, dzięki czemu jest obowiązkową pozycją w mojej 'siłownianej kosmetyczce'. Skóra po jego użyciu jest miękka i nawilżona.
  • Evree, Power Fruit, dwufazowy olejek nawilżający dostaniecie w większości drogerii. Różnego rodzaju olejki czy oliwki towarzyszą mi już od kilku lat. Po prysznicu nakładam porcję produktu na jeszcze mokrą skórę i wycieram normalnie ręcznikiem. Uwielbiam efekt jaki dają i jeśli jestem zbyt zmęczona aby stosować balsam, czy masło, korzystam z tego sposobu (sprawdza się także latem!). Dwufazowa wersja raczej nie będzie moją ulubioną, ale uważam, że jest całkiem ok. Warto spróbować wersji antycellulitowej, moim zdaniem super nawilża i napina skórę!
  • o ujędrniających balsamach Eveline czytacie u mnie od samego początku bloga, a ja używam ich jeszcze dłużej :) Serum Intensywnie Wyszczuplające+ Ujędrniające jest chyba moim ulubionym. Chociaż wielokrotnie powtarzałam, że samo w sobie spektakularnych efektów nie przyniesie (zdrowe jedzenie i aktywny tryb życia przede wszystkim), to motywuje do wzmożonej pielęgnacji miejsc objętych pomarańczową skórką, zachęcając do wykonywania masażu.  
Mam w planach ciąg tego typu postów i ich aktualizację. Co jakiś czas będę pokazywała Wam czego aktualnie używam. Co o tym myślicie?

Dajcie znać czy miałyście któryś z tych produktów i jakie są Wasze wrażenia. Może chcecie polecić mi jakiś kosmetyk pielęgnacyjny, albo podzielić się informacją czego aktualnie używacie? :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1