wtorek, 11 października 2016

Mac, Brave- ulubiony nudziak ostatnich miesięcy.

uroda, mac, lipstick, brave, swatch, pomadka, satin,

Ulubiony odcień pomadki, na który się decyduje jest uzależniony od pór roku, albo od mojego nastroju. Wiosną i latem chętniej sięgam po fuksję, koral, czy malinę. Jesienią i zimą decyduje się na ciemną czerwień, fiolety, czy bordo. Ostatnio jednak najczęściej wybieram produkty zbliżone do koloru moich ust. Czy to błyszczyki, czy kredki, czy właśnie pomadki. Dzisiaj postanowiłam pokazać moją ulubioną odmianę popularnego nude. Mam na myśli odcień Brave, mojej ulubionej pomadkowej firmy MAC. 
 
Na Brave skusiłam się po 'przymierzeniu' jej w salonie. Chciałam coś dziennego, co nie powodowałoby u mnie niepewności 'czy pomadka nie migruje poza kontur ust?' 'czy nie mam jej na zębach?' 'czy zjada się równomiernie?'

 uroda, mac, lipstick, brave, swatch, pomadka, satin,

Wybrany przeze mnie odcień sprawdza się idealnie. Nie jest to typowy nudziak, ale właśnie za to go lubię. Widzę w nim domieszkę różu i fioletu. Satynowe wykończenie sprawia, że aplikacja jest przyjemnością, a w dodatku nie przesusza ust. Krycie pomadki możemy stopniować poprzez dodawanie kolejnych warstw.

uroda, mac, lipstick, brave, swatch, pomadka, satin,

Brave fajnie podkreśla kolor moich oczu i dobrze współgra z makijażem i strojem. Trwałość nie jest powalająca, jednak zupełnie mi to nie przeszkadza. W stanie nienaruszonym wytrzymuje ok 2h. Pomadka równomiernie schodzi z ust i nie migruje.

uroda, mac, lipstick, brave, swatch, pomadka, satin,

Moją ulubioną pomadkę dzienną już znacie. Jestem bardzo ciekawa jaka jest Wasza, koniecznie dajcie znać :-) 

Przygotowuję dla Was dwa tasiemce pomadkowe i jestem ciekawa który z nich chciałybyście zobaczyć jako pierwszy. Moją propozycję produktów do ust na jesień czy wszystkie pomadki MAC jakie posiadam? 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1