sobota, 1 października 2016

Co kupiłam na promocji w Rossmannie -50%?

uroda, rossmann, -50%, co warto kupić w rossmannie, nmax facto, lipfinity, 016 glowing, swatch,

Sądząc po tytule większość z Was pewnie pomyśli 'ale przecież mówiła, że nie pójdzie do Rossmanna', 'a tak się zarzekała'...


i poniekąd tak jest. Ciągle powtarzałam, że nie zamierzam skorzystać z promocji, które będą w Rosmmannie z kilku względów:


1. Mam wszystko i niczego nowego nie potrzebuję. Wiecie jak jest. Szuflada z kosmetykami zapełniona, ale nowości kuszą. Najczęściej takie promocje skutkują dużą ilością naprawdę średnich produktów w kosmetyczce. 

2. Nie znoszę atmosfery panującej w drogerii w trakcie trwania promocji. Dziewczyny zachowujące się jak na polowaniu, rozwalone, wymacane kosmetyki i ekspedientki, które są bardzo niechętne do pomocy. Wszechobecny chaos. 

3. (przepraszam wszystkie moje koleżanki blogerki) ale szczerze rzygam już postami 'co warto kupić na promocji w Rossmannie' - ja rozumiem, że takie posty są na czasie, ale ile można? Blogger od kilku dni nie pokazuje nic innego jak PROMOCJE. Z całym szacunkiem, ale w przeciągu pół roku asortyment sklepu nie zmienił się na tyle, że wszystkie pokazywane produkty są nowe i nieznane, a wałkowanie ciągle tych samych hitów bokiem mi już wychodzi. 


Traf chciał, że podczas porannego wypadu po bułki, akurat otwierali Rossmanna. Postanowiłam zatem zajrzeć jak ma się stan szaf z kosmetykami. Jakie było moje wielkie zdziwienie, kiedy w drogerii była garstka dziewczyn, nowe testery, półki zapełnione, dobrze zaopatrzone, czyste i schludne. Aż chciało się testować, próbować i porównywać. 

Ale, ale... moje zakupy nie są tak wielkie jak jeszcze byłyby kiedyś. Tak jak często Wam wspominam mam dużo (może nawet za dużo jak na moje potrzeby) produktów do ust, jednak to ich zakup i stosowanie sprawia mi najwięcej przyjemności. 


Poza pomadką ochronną i drobnym upominkiem dla mamy skusiłam się wyłącznie na jeden produkt, który miałam już okazję testować kilkukrotnie. 

uroda, rossmann, -50%, co warto kupić w rossmannie, nmax facto, lipfinity, 016 glowing, swatch, uroda, rossmann, -50%, co warto kupić w rossmannie, nmax facto, lipfinity, 016 glowing, swatch,


Zdecydowałam się na wżerającą się pomadkę Max Factor Lipfinity Lip Colour. Dzisiaj na szybko pokażę Wam tylko jak wygląda na ustach, jednak na dokładniejszą recenzję z pewnością przyjdzie pora.

uroda, rossmann, -50%, co warto kupić w rossmannie, nmax facto, lipfinity, 016 glowing, swatch,


Jestem ciekawa Waszego podejścia do promocji w Rossmannie. Dajcie znać czy szalejecie w tym czasie na zakupach, czy raczej omijacie drogerię szerokim łukiem. A może jesteście gdzieś po środku? Potraficie wejść po kilka rzeczy i 'nie popłynąć'? :D a może z chęcią czytacie wszystkie posty typu 'co warto kupić w Rossmannie'? 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1