poniedziałek, 3 października 2016

Astor, Soft Sensation Lipcolor Butter Matte- najlepsza matowa (kremowa!) kredka do ust na świecie


uroda, astor, soft sensation lipcolor butter matte, elegant nude, co warto kupić w rossmannie, nudelips, swatch,

Matowa kredka do ust, która nie wysusza, sunie delikatnie po ustach, a do tego gwarantuje idealny odcień nude? Proszę bardzo! Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją, z której możecie aktualnie skorzystać z 50% obniżką z racji trwających promocji w Rossmannie :D 
Kredki z Astora nie są mi obce. Chociaż za samą firmą jakoś wybitnie nie przepadam, to mam błyszczącą wersję kredki od kilku lat. Odcień Magic Magenta mogłyście widzieć kilkanaście razy na blogu. >>KLIK<< Oczywiście, że nie mogłam się powstrzymać jak zobaczyłam wersję MATTE. Znalazłam idealny dla siebie odcień 027 Elegant Nude.


uroda, astor, soft sensation lipcolor butter matte, elegant nude, co warto kupić w rossmannie, nudelips, swatch,

Kredkę zakupiłam w Rossmannie-standardowa cena to coś ok 25zł. Jej opakowanie jest standardowe, ale mam wrażenie, że lepsze jakościowo niż poprzedniczki. Napisy nie ścierają się pomimo wrzucania do kosmetyczki, czy torebki.

Produkt gładko sunie po ustach, jego konsystencja jest maślana, kremowa. Pigmentacja kosmetyku jest świetna. Wystarczy jedna warstwa do praktycznie pełnego krycia. Oczywiście efekt możemy stopniować poprzez dodanie kolejnych warstw. 

Kosmetyk absolutnie nie przesusza ust. Jego trwałość, pomimo bogatej konsystencji baaardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Utrzymuje się do posiłku, zjada równomiernie, delikatnie wżerając się w usta. Komfort podczas noszenia jest nie do przebicia!

uroda, astor, soft sensation lipcolor butter matte, elegant nude, co warto kupić w rossmannie, nudelips, swatch,

*Kolor Elegant Nude, to idealny odpowiednik dla Mehr, Mac.

uroda, astor, soft sensation lipcolor butter matte, elegant nude, co warto kupić w rossmannie, nudelips,

uroda, astor, soft sensation lipcolor butter matte, elegant nude, co warto kupić w rossmannie, nudelips,

Jestem zachwycona Soft Sensation Lipcolor Butter w wersji matowej! Jak dla mnie to najlepsza kredka do ust, jaką dane mi było używać. Nie mogę nadziwić się jakim cudem matowe wykończenie może być tak komfortowe i nieszkodliwe dla stanu ust :-)

Jeśli zastanawiacie się co warto kupić w Rossmannie podczas trwających promocji, z czystym sumieniem polecam Wam ten produkt- podpisuje się po nim obiema rękami i nogami! Moim zdaniem jest wart swojej regularnej ceny, nie spotkałam się do tej pory z tak genialną kredką do ust.

Koniecznie dajcie znać czy używałyście matowych kredek z Astora i jakie są Wasze ulubione, nieszkodliwe matowe produkty do ust i jak podoba Wam się odcień Elegant Nude.

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1