środa, 5 października 2016

3 produkty, które w ostatnim czasie mnie zaskoczyły. Sephora, Annabelle Minerals, hydrolat różany.

uroda, kolorówka, pielęgnacja, hydrolat z róży bułgarski, annabelle minerals, podkład mineralny, sephora, maskara,

Chyba każda z nas ma takie kosmetyki, które w jakimś stopniu ją zaskoczyły. Czasem nasze wyobrażenie o danym produkcie jest rozbieżne z tym, jaki się okazuje. Przygotowałam dla Was 3 takie kosmetyki, które w ostatnim czasie czymś mnie zadziwiły. Jeśli jesteście ciekawe co to takiego, zapraszam!



uroda, kolorówka, pielęgnacja, hydrolat z róży bułgarski, annabelle minerals, podkład mineralny, sephora, maskara,

Zaczniemy od minimaskary marki Sephora, która zaskoczyła mnie już przy pierwszym użyciu. Mianowicie po otwarciu opakowania widnieje wielka dziura. Otwór nie ma żadnego silikonowego dodatku, który 'nadzoruje' ilość tuszu. Maskary nabiera się o wiele za dużo, co przekłada się na jej wydajność i żywotność, bowiem dużo szybciej wysycha. Produkt sam w sobie nie jest zły, jednak z pewnością do niego nie powrócę.


uroda, kolorówka, pielęgnacja, hydrolat z róży bułgarski, annabelle minerals, podkład mineralny, sephora, maskara,

Kolejnym kosmetykiem jest puder mineralny Annabelle Minerals. Wcześniej testowałam próbki, aż w końcu zdecydowałam się na całe opakowanie. Na przesyłkę czekałam jak przysłowiowy kot z pęcherzem. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy puder przyszedł zapakowany w najtańszą kopertę i woreczek strunowy. Bez żadnych ulotek, folii bąbelkowej, czy nawet tekturowego opakowania. Nie rzutuje to oczywiście na produkcie, jednak ze strony producenta spodziewałam się większej dbałości o szczegóły.


uroda, kolorówka, pielęgnacja, hydrolat z róży bułgarski, annabelle minerals, podkład mineralny, sephora, maskara,

Ostatnim kosmetykiem jest przedstawiciel sfery pielęgnacyjnej- hybdrolat z róży bułgarski. Zamawiając go miałam wizję ukojonej, wyciszonej i uspokojonej cery. Niestety nie jest tak kolorowo. Hydrolat wcale nie pachnie tak przyjemnie czego się spodziewałam, a do tego nie koi wyprysków, czy innych podrażnień.

A jakie kosmetyki Was ostatnio zaskoczyły? Czy może moje spostrzeżenia uznacie za czepialstwo? :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1