poniedziałek, 12 września 2016

Nowości ostatnich tygodni


Po dłuższej przerwie od tego typu wpisów, zapraszam Was na przegląd nowości.  Chociaż moje zakupy nie są duże, to w pełni satysfakcjonujące. Uzupełniłam zapasy i ciesze się z nowych produktów, jeśli jesteście ciekawe co w ostatnim czasie wpadło do mojego koszyka, zapraszam!




Zupełną nowością w mojej kosmetyczce jest marka Biolove dostępna w drogeriach Kontigo. Skusiłam się na balsam do ciała w sprayu i jestem bardzo zadowolona. Posiada naturalny skład, szybko się wchłania i naprawdę fajnie nawilża. Z pewnością jeszcze o nim opowiem. 


Płyn micelarny Garnier to powrót do przeszłości. Jego stosunek ceny do czasu użycia i jakości jest naprawdę korzystny. Lubię go i co jakiś czas do niego wracam. Zupełną nowością natomiast jest dla mnie krem pod oczy z Dermiki, którego zadaniem jest prewencja przeciw zmarszczkom i rzecz jasna nawilżanie. Posiada komfortową pompkę i jest wygodny w użyciu.

Nareszcie złożyłam zamówienie na stronie zrób sobie krem. Standardowo do koszyka wpadła duuuża spirulina- genialna maseczka, która powala zapachem (w tą złą stronę!), hydrolat z róży, baza do maseczek peel-off, a także różne glinki. Plus dla firmy za małe, aczkolwiek przyjemne gratisy.



Ostatnimi już nowościami są produkty z Sephory, które pokazywałam Wam w tym poście- klik! Swoją wypowiedź związaną z tymi nowościami mogę uzupełnić o króciutką wzmiankę o każdym kosmetyku. Tusz i pomadka- nie. Błyszczyk- duże tak. Więcej opowiem Wam innym razem, a swoją opinię umotywuję adekwatnymi zdjęciami :D
 

Jak widzicie, nie szaleję ostatnio na zakupach. Niezbyt kuszą mnie nowości, wolę zużywać to, co  już mam. Ciekawa jestem jak sprawa ma się u Was. Uzupełniacie stany na bieżąco, czy macie duże zapasy? Dajcie znać! :))

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1