środa, 7 września 2016

Lakier hybrydowy Exfashion 3w1 Hybrid Gel Exclusive- nie potrzebujemy bazy i topu! Czy to działa?


 
Lakier hybrydowy 3w1. Co to takiego? Sama dowiedziałam się kilka dni temu :D Jest to kosmetyk, który ma w sobie: bazę, kolor i top.  Nie potrzebujemy nic więcej poza jedną buteleczką. Przyznam, że brzmi pięknie i z ogromną ciekawością skusiłam się na tego typu produkt. Nie wiązałam z nim wielkich nadziei, bo wiadomo, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Ochoczo przystąpiłam do testów lakieru Exfahiona 3w1 Hybrid Gel Exclusive!

Ostatnio zamarzył mi się nowy kolor na paznokciach. Odcienie, które mam, choć klasyczne i piękne, trochę mi się opatrzyły. Nie miałam jasno sprecyzowanych wymagań, poza faktem, że lakier chciałam nabyć stacjonarnie, aby mieć pewność co do koloru. Zdecydowałam się na markę Exfasion i piękną, głęboką śliwko-wiśnie. 

 


Cena, dostępność: Lakier zakupiłam na stoisku Exfashion za 29zł. Z tego co widziałam, to marka ma też stronę internetową, na której możemy zamawiać kosmetyki. Asortyment jest naprawdę satysfakcjonujący. 


 
Opakowanie, aplikacja:  Biała, szklana buteleczka wykończona jest złotymi elementami i skuwką. Wydaje mi się, że jest to najładniejsza i najbardziej dziewczęca kombinacja, jaką mam w pudełeczku lakierowym. Wszystkie sroki, zdecydowanie będą zadowolone. Pędzelek jest dość wąski, precyzyjny.
Lakier jest bardzo treściwy gęsty. (porównywalny z Semilac Hardi, minimalnie rzadszy) i świetnie napigmentowany. Nie spływa z płytki paznokcia, wykazuje właściwości samopoziomujące się. Musimy jednak pamiętać o tym, aby kłaść cienkie warstwy (w przeciwnym razie produkt się nie utwardzi.) U mnie widzicie dwie warstwy utwardzane po minucie każda w lampie ledowej. Lakieru nie trzeba przecierać cleanerem. Jedyny minus jaki zauważyłam podczas aplikacji to fakt, że lubi bąbelkować. Pęcherzyki powietrza można z łatwością usunąć przejeżdżając pędzelkiem. 

 


Moja ocena: jestem zachwycona! Początkowo podchodziłam z rezerwą do tej (dla mnie) nowości, wręcz nie wierzyłam, że to się sprawdzi. Jeśli chodzi o trwałość, to mam wrażenie, że końcówki trochę szybciej się ścierają, jednak nie przeszkadza mi to na tyle, aby nie zaopatrzyć się w inne odcienie :) Szkoda tylko, że wybór kolorystyczny w formule 3w1 jest okrojony.

Słyszałyście o hybrydach 3w1? A może macie w swoim asortymencie inne marki, które możecie mi polecić? 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1