środa, 21 września 2016

Dermika, Hialiq Spectrum, krem pod oczy- czy w końcu odnalazłam swój ideał?



Poszukiwania idealnego kremu pod oczy trwają u mnie od zawsze. Moje wymagania są niezmienne: ma dobrze nawilżać, odżywiać, szybko się wchłaniać i nie podrażniać. Miłym dodatkiem byłaby pompka i bogata konsystencja. Jakiś czas temu skusiłam się na Hialiq Spectrum marki Dermika, a dzisiaj chciałabym powiedzieć Wam co myślę o tym produkcie. Czy odnalazłam swój ideał? 


Zdecydowałam się na przeciwzmarszczkowy krem z dwóch powodów. Po pierwsze: zazwyczaj kremy przeciwzmarszczkowe mają bardziej bogatą konsystencję i lepiej nawilżają. Po drugie: lepiej zapobiegać niż później walczyć z wiatrakami :D


Producent obiecuje redukcję i wypełnienie kurzych łapek i zmarszczek, silne nawilżenie, a także działanie na głębsze warstwy naskórka- ujędrnienie i nawilżenie. 'Po tygodniu stosowania kremu, skóra okolicy oczu jest wyraźnie wygładzona, a koloryt wyrównany.'
Hialuronowy krem pod oczy

Cena, dostępność: Krem zakupiłam w Rossmannie, a jego regularna cena to 44,99zł. Z tego co widziałam dostępny jest także w różnych drogeriach internetowych już od ok. 30zł.


Opakowanie, aplikacja: kosmetyk umieszczony jest w najlepszym opakowaniu pod słońcem! Posiada pompkę typu air less, która 'podnosi się' do góry wraz ze zużyciem produktu. Mamy pewność, że krem zużyjemy do końca. Aplikacja jest bezproblemowa, pompka się nie zacina i dozuje odpowiednią ilość produktu. Konsystencja jest typowo kremowa, zaliczyłabym ją raczej do tych bogatych, niż żelowych. Hialiq Spectrum wchłania się już po kilku minutach.

Działanie: krem nie podrażnił mnie i nie uczulił. Bezpośrednio po aplikacji odczuwam ukojenie skóry, która wręcz spija kosmetyk. Nawilżenie jest odczuwalne natychmiast, a efekt ten utrzymuje się przez jakiś czas. Dobrze współgra z kosmetykami, a skóra w okolicy oczu wygląda dobrze przez cały dzień. Używam go zarówno rano  jak i wieczorem. Jestem ciekawa jak spiszę się w chłodniejszym okresie.


Moja opinia: jestem zadowolona z Hialiq Spectrum. Krem przyzwoicie nawilża, nie podrażnia i nie uczula. Chociaż swoim działaniem nie powalił mnie na kolana, to zużyję go z przyjemnością. Nie jest on moim ideałem, który sprawił, że nie zechcę sięgnąć po inny kosmetyk, jednak nie wykluczam ewentualnego powrotu za jakiś czas :)

Dajcie znać jakiego kremu pod oczy używacie aktualnie i czy znalazłyście swój ideał. Może jesteście w stanie mi coś polecić? 

Niżej podlinkuję Wam kilka postów, w których mówiłam o kremach pod oczy, może okażą się dla Was przydatne:
Sierpniowy projekt denko- jak zwykle prawie sama pielęgnacja.  
Rival De Loop, Revital Q10 czy ten krem pod oczy jest wart zakupu? 
krem pod odczy-Tołpa, Dermo Face 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1