czwartek, 7 lipca 2016

Owoce pod owsianą kruszonką w wersji fit


Dzisiejsza propozycja jest moją odpowiedzią na zachcianki na słodycze. Zdrowy, pełnowartościowy deser. Wszędzie unosi się zapach nektarynki, malin i cynamonu. Musicie go wypróbować! Gwarantuję, że stanie się stałym bywalcem w Waszych domach! 

W wykonaniu nie ma żadnej filozofii i pewnie Ameryki tym 'przepisem' nie odkryję, ale jeśli chociaż jedna osoba będzie zadowolona, uznam że warto! :)

Do deseru użyłam nektarynki i kilku malin. Owoce posypałam cynamonem. Moją kruszonką są płatki owsiane, płatki migdałów i łyżka miodu. (możecie również dodać aromat, rodzynki, trochę masła do smaku- tutaj również panuje pełna dowolność.) 




Jestem ciekawa czy często sięgacie po tego typu rozwiązania, czy swoje kroki kierujecie na sklepowe półki z ciastkami i innymi batonami? :D 

Dajcie znać jakie są Wasze ulubione, zdrowe desery. Chętnie się zainspiruję. No i smacznego! :))

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1