wtorek, 5 lipca 2016

Bourjois, Rouge Edition 12H - dlaczego mówi się o nich tak malo?!


Jaki kosmetyk kolorowy zaskoczył Was ostatnio pozytywnie? jeśli zadacie mi takie pytanie, pierwsza na myśl przychodzi mi pomadka Bourjois z serii Rouge Edition 12H.


"Jej sekret? Formuła wzbogacona o jedwabne pudrowe drobinki utrwalające. Makijaż z Bourjois jest przyjemnością, dlatego nowe pomadki to długotrwałość w połączeniu z komfortem! Rouge Edition 12h ma kremową konsystencję, która jest niezwykle przyjemna dzięki zawartości masła shea. Pomadka pięknie się rozprowadza oraz idealnie wtapia w usta, pozostawiając je przyjemnie miękkie i aksamitne. Bardzo modne i przyjemne półmatowe wykończenie." to tyle od producenta, teraz kilka słów ode mnie :)


Zacznę od opakowania, bo ono niestety jest najsłabszym punktem pomadki. Naklejki szybko się odklejają, a plastik rysuje. Przechodząc jednak do samego produktu, jestem niesamowicie zaskoczona. Pomijam już fakt, że kolor 35 Entry Vip jest naprawdę oryginalnym odcieniem fuksji-różu-maliny-koralu, który na żywo wygląda pięknie i intrygująco. Rzuca się w oczy i jestem pewna, że nie przejdziecie obok niego obojętne, jeśli tylko lubujecie się w takich kolorach.

Aplikacja odbywa się bezproblemowo. Produkt idealnie, wręcz z aksamitną gładkością sunie po ustach, zostawiając mocny pigment i półmatowe wykończenie. Do jej użycia nie potrzebuję konturówki. Po chwili produkt delikatnie zastyga trwając na ustach dobre kilka godzin. (w moim przypadku do posiłku- zmywam pomadkę i aplikuję ją ponownie).


Co zaskoczyło mnie w pomadce Bourjois? piękny kolor, łatwość, wręcz przyjemność aplikacji i fakt, że na ustach wydaje się być bardzo lekka, przy naprawdę mocnym pigmencie. Używanie tej pomadki to dla mnie czysta przyjemność i dziwie się, że tak mało mówi się i pisze o niej w sferze beauty.


Znacie pomadki z serii Rouge Edition 12H? jakie kosmetyki zaskoczyły Was ostatnio bardzo pozytywnie, o których nie mówi się zbyt wiele? jestem bardzo ciekawa, może razem stworzymy całkiem ciekawy zbiór? :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1