wtorek, 7 czerwca 2016

Ulubieńcy ciepłych tygodni. Pielęgnacja i kolorówka- Loreal, Astor, CK


Ciepłe dni przyszły do nas wyjątkowo szybko. W tym czasie zmieniłam/skończyłam zarówno kilka kosmetyków kolorowych jak i pielęgnacyjnych. Znalazłam na ich miejsce godnych następców, dlatego też dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami swoimi odkryciami. Jeśli jesteście ciekawe co przypadło mi do gustu, zapraszam do dalszej części postu.




  • cementu termicznego używam od zawsze kiedy tylko suszę włosy. Z racji tego, że jego poprzednik KLIK! po ponad dwóch latach dobił dna, zdecydowałam się na Regenerujący Krem Termiczny, Loreal. Ma przepiękny zapach, wystarcza niewielka ilość, dobrze się rozprowadza, a co najważniejsze włosy po jego użyciu (i oczywiście wysuszeniu) są sypkie, miękkie i odpowiednio dociążone. 
  • gąbeczki Calypso są w moim użyciu od baardzo dawna. Zmywam nimi wszystkie maseczki, rewelacyjnie się do tego sprawdzają. Są trwałe, skuteczne i bardzo łatwo utrzymać je w czystości. 
  •  latem mój makijaż potrzebuje dodatkowego utrwalenia (porcja matu mile widziana). Od czasu zakupu używam codziennie ryżowego pudru z Ecocery. Świetnie matuje, utrwala makijaż, nie zbiera się w załamaniach, nie wysusza cery, a także nie zapycha. Okazał się godnym następcą Paese.

  •  CK, One Shock for her. Zawiera nuty marakui, piwonii, maku, jaśminu, narcyza, czekolady, jeżyny, wanilii, i wiele innych. Gdybym miała opisać ten zapach, to z pewnością użyłabym określenia: słodki, świeży, lekki. Jak dla mnie idealny, kojarzy mi się z majówką, kwiatami i radością :)
  • szminka w kredce Lipcolor Butter Matte w kolorze Elegant Nude 027 okazała się moim hitem już po pierwszym użyciu. Kremowa, matowa, o idealnym odcieniu brudnego różu z domieszką brązu, beżu i nie wiem czego jeszcze. Przyjemnie sunie po ustach, łatwo wyrysować nią kontur, a do tego utrzymuje się całkiem fajnie.  Z pewnością pokażę Wam ją w osobnym poście!
Tak prezentują się moi skromni ulubieńcy. Testuję aktualnie kilka nowości pielęgnacyjnych, zatem możliwe, że kolejny taki post ukaże się całkiem niedługo :)

Znacie któryś z tych produktów? Co ostatnimi czasy wyjątkowo przypadło Wam do gustu i czym umilacie sobie lato? :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1