czwartek, 16 czerwca 2016

Sleeping Beauty, Semilac. Pastelowy neon, obok którego nie przejdziesz obojętnie!


Mogłabym pisać eseje, w których głównym bohaterem byłby ten odcień. Mogłabym nie przestawać patrzeć na ten kolor, ale dzisiaj chcę Wam powiedzieć jedno: jeśli tak jak ja, długo zastanawiacie się nad tym lakierem, to czas z tym skończyć. Musicie go mieć!

Nad bohaterem dzisiejszej notki zastanawiałam się już w tamtym roku, wiosną. Sądziłam jednak, że skoro mam Pink Doll, to Sleeping Beauty jest mi zbędny. Nawet nie wiecie jak się myliłam! Nie pamiętam aby jakiś odcień zrobił na mnie tak ogromne wrażenie. To była miłość od pierwszego wejrzenia!



Sleeping Beauty to pastelowy, brzoskwiniowy neon! Ja wiem, że nie brzmi to logicznie. Pastelowy neon? a no tak. Odcień sam w sobie nie jest intensywny, soczysty, ale ma w sobie domieszkę neonu, która uaktywnia się w cieniu lub mroku. Niech nie zwiodą Was zdjęcia, w rzeczywistości jest on bardziej rażący. (oczywiście mój aparat musiał uszczknąć sobie trochę koloru.)


W pełnym słońcu mamy do czynienia z jasną brzoskwinką (tak jak na zdjęciach). Wieczorem, kiedy światło jest słabsze cudownie wybijają się z niego neonowe tony. Sprawia, że dłonie wyglądają na opalone.


Jeśli chodzi o kwestie techniczne, na różnych blogach pojawiają się opinie, że lakier smuży, że robią się prześwity. Jak widzicie u mnie nic takiego się nie dzieje. Nałożyłam trzy cienkie warstwy do pełnego krycia i po sprawie :-)

Gorąco zachęcam Was do skuszenia się na ten kolor, jestem przekonana, że będziecie zachwycone tak jak ja! najchętniej przy kolejnym wykonaniu hybryd, użyłabym tego koloru!

PS. Dajcie znać czy jesteście zainteresowane moimi notkami paznokciowymi. W planach mam: moje propozycje letnich kolorów, oraz kilka odcieni do pokazania.

Poniżej znajdziecie inne kolory, które posiadam:
Indian Roses- mocniejszy nudziak dla tych, którzy twierdzą, że nude sa nudne :D
Lakier legenda, Biscuit- nudziak idealny? 
Wild Strawberry, wiosenne przebudzenie na paznokciach!
Wiosenny manicure, Mardi Gras: Fuksjo- najpiękniejsza magenta

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1