poniedziałek, 27 czerwca 2016

Konturówki Essence- aplikacja, trwałość, swatche na ustach


Matowe wykończenia produktów do ust są niekwestionowanym hitem od kilku sezonów. Wcale mnie to nie dziwi, zazwyczaj okazują się trwalsze, nie migrują po całej twarzy czy zębach, a do tego rozpuszczone włosy nie kleją się do ust. Poza standardowymi pomadkami mamy pomadki w płynie, sztyfty, kredki czy konturówki. Dzisiaj mam dla Was bardzo tanią i ogólnodostępną propozycję w dwóch odcieniach- delikatnego różu i intensywnego fioletu. Może nie uwierzycie, ale postarałam się o swatche na ustach :DD



 Jakiś czas temu skusiłam się na propozycję Essence (prawdopodobnie posiadam jeszcze stare opakowanie). Wybór kolorystyczny jest całkiem przyjemny dla oka, a cena kusząca. 

Trwałość produktów nie jest zachwycająca, ale w tym wypadku mi to nie przeszkadza. Kredki nie przesuszają ust, lekko i przyjemnie się aplikują, a do tego są naprawdę mocno napigmentowane.

Kolor 07 Cute Pink jest delikatnym nudziakiem z serii tych różowych. Wygląda ładnie do mocniejszego makijażu oka, a także do codziennych stylizacji.



15 Honey Berry to przepiękny fiolet, który wygląda super w letnie dni jak i wieczory. Zdecydowanie 'robi makijaż' i zwraca uwagę. Niestety czasem zdarza mu się nierównomiernie schodzić, przez co nie używam go zbyt często.


Znacie konturówki z Essence? jak podobają Wam się odcienie, które posiadam?

Jeśli chcecie poczytać o innych matowych produktach do ust, poniżej podlinkowałam Wam kilka postów:
Mac, All Fired Up- pomadka idealna na wiosnę i lato!
najpiękniejsza matowa czerwień
mocna, matowa fuksja, Flat Out Fabolous
najlepsza na świecie konturówka do ust w odcieniu NUDE, Inglot 74

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1