niedziela, 5 czerwca 2016

GOTOWA NA LATO, MOJE 5 SPOSOBÓW NA PROMIENNY WYGLĄD! uwaga: dużo zdjęć




Wiosna/lato- ulubione pory roku chyba większości z nas. Bo kto nie lubi coraz to cieplejszych promieni słońca, dłuższych dni, wszechotaczającej zieleni, czy tego słodkiego, kwiatowego zapachu unoszącego się w powietrzu? warzywa i owoce smakują lepiej, nosimy lżejsze ubrania i  śmiem twierdzić, że nawet wstaje się łatwiej z łóżka :D Mam kilka swoich sposobów, które nie są zbyt rewolucyjne, ale połączone w całość przynoszą zadowalający efekt. Moja letnia odsłona zwykle jest bardziej radosna, jasna i kolorowa.



  • 1. Jasna strona mocy. 

Zrezygnujmy z czerni! Zauważyłam, że wraz z pierwszymi oznakami wiosny chętniej sięgam po jaśniejsze ubrania (a już z pewnością góry!) Cieszą mnie najbardziej białe bluzki i koszule. Lubuje się w jasnej szarości, beżach, czy błękitach. Stosuję ten trik zawsze gdy jestem niewyspana, jasna góra ożywia buzie i nadaje jej blasku.




  • 2.Zdrowy blask

Dziewczyny, porzućcie wszystkie ciężkie, kryjące podkłady! Na niedoskonałości możemy użyć korektora, a reszcie twarzy dajmy oddychać. Lekki podkład lub krem BB sprawdzą się idealnie. Ja w tym roku wyjątkowo zrezygnowałam z konturowania twarzy. Sięgam jedynie po róż i rozświetlacz i bardzo sobie ten efekt chwalę.




  • 3. Kolorowy manicure! 

Wiosna to czas kiedy zaczynam szaleć z manicurem. Generalnie jestem zwolenniczką czerwieni i nude. Nadal sięgam po te kolory z wielką przyjemnością ale częściej decyduje się też na fuksję, żywy róż, czy intensywny fiolet!



  • 4. Fokus na usta! 

To mój niekwestionowany hit makijażu od kilku lat. Wyrównany koloryt, oko tylko pociągnięte tuszem, a na ustach soczysty kolor! Taki makijaż jest nie tylko szybki, ale i łatwy w wykonaniu. Cała uwaga skupia się na ustach. Mocne kolory grają tu pierwsze skrzypce. Ja stawiam na koral, malinę, czerwień i fuksję! A Ty?




  • 5. Uśmiechnij się! 

Nic tak nie działa jak uśmiech i radość z życia, przy której każdy makijaż i strój to tylko dodatek! A więc uśmiechnij się, w końcu nadeszły słoneczne, piękne dni! :))))


Mam nadzieję, że w komentarzach podzielicie się ze mną swoimi sposobami na wiosenny oraz letni look :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1