piątek, 6 maja 2016

Semilac, Wild Strawberry, wiosenne przebudzenie na paznokciach!

Chyba nie tylko ja wiosną chętniej i częściej sięgam po radosne, nasycone kolory. Może to być soczysty róż, pudrowy fiolet, czy głęboka fuksja. Prym wiodą kolorowe usta i paznokcie. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolor, do którego na początku nie byłam przekonana, ale z dnia na dzień sprawił, że zmieniłam zdanie.


Wild Strawberry to dziewczęcy, 'lekki' róż, to odcień, który z pewnością przypadnie większości z Was do gustu. Wygląda super do białych koszulek, dżinsów, a także wszelkich szarości. Paznokcie w kształcie migdałka zostały ze mną i tym razem :)
Przygotowałam dla Was sporą porcję zdjęć, bo lakier w każdym świetle wygląda inaczej. W pełnym słońcu wydaje się być dość żywym różem, a w sztucznym oświetleniu ociera się o koral/żurawinę :D 
 

 


Jeśli chodzi o właściwości techniczne lakieru, to pełne krycie osiąga przy dwóch cienkich warstwach. Nie smuży, nie rozlewa się na skórki i nie blaknie w ciągu noszenia. Aplikację zatem możemy uznać za bezproblemową.



Jak podoba Wam się Wild Strawberry? Przyznam szczerze, że ciężko mi jest uchwycić go na zdjęciach, ale mogę obiecać, że dołożę wszelkich starań przy kolejnych podejściach. (szykuje się kilka postów kolorowych :D)

Jaki kolor (i kształt) macie aktualnie u siebie?

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1