wtorek, 10 maja 2016

Pomadka w kredce: Bourjois Color Boost, 01 Red Sunrise- propozycja na wiosenne dni


Aktualnie panuje moda na wszechobecne maty, zero błysku. Ja lubię przechodzić ze skrajności w skrajność. Mam dużo produktów zapewniających matowe wykończenie, ale równie często sięgam po coś błyszczącego. Propozycja Bourjois, Color Boost ma być pomadką w kredce, o właściwościach nawilżających, ale zapewniających też soczysty kolor. Ciężko się nie zgodzić, odcień Red Sunrise jest iście wiosenny! Postarałam się nawet o swatche na ustach :)


Kosmetyk dostaniemy w każdym Rossmannie, w którym są szafy Bourjois, a także w przeróżnych drogeriach internetowych. Kolorów jest mnóstwo, jednak ja zdecydowałam się na koralowo/pomidorową czerwień, która sprawdzi się idealnie u większości kobiet. Odcień ten ożywia twarz, a także nadaje jej wyrazu.


Aplikacja jest bezproblemowa. Kosmetyk sunie po ustach niczym masełko, nie ma trudności z dokładnym wyrysowaniem konturu ust. Krycie kredki określiłabym na dobre. Nie jest ono pełne, raczej półtransparentne, dzięki czemu nie musimy martwić się o nierównomierne schodzenie produktu z ust. 

Ciężko było mi uchwycić jej soczysty odcień. Intensywność koloru możemy stopniować poprzez dokładanie kolejnych warstw. Musimy jednak uważać, kredka czasami ma tendencje do migrowania poza kontur ust (zwłaszcza wtedy, kiedy przesadzimy z jej ilością.)

 

Nosi się bardzo komfortowo, pomimo faktu, że nie utrzymuje się zbyt długo. Nie zanotowałam przesuszenia ust czy pogorszenia ich stanu.

Niestety opakowanie nie jest zbyt solidne. Po kilku razach w torebce po napisach zostały jedynie złote fragmenty.


Dwa minusy jakie odnotowałam (migrowanie poza kontur przy zbyt dużej ilości produktu i kiepskiej jakości opakowanie), nie są na tyle znaczące, abym zaprzestała jej używania. Sięgam po nią chętnie, kiedy nie mam ochoty na matowe wykończenie, gdy potrzebuję 'ożywienia' twarzy i chcę zwrócić uwagę na usta, lub gdy mam ubranie w granatowym kolorze- moim zdaniem to połączenie wygląda wyjątkowo atrakcyjnie :-) 

Lubicie kredki do ust? Znacie propozycje Bourjois? co jest aktualnie Waszym ulubieńcem w tej kategorii? 

Jeśli jesteście ciekawe innych smaczków do ust, zachęcam do podejrzenia innych wpisów:

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1