niedziela, 1 maja 2016

Mac, All Fired Up- pomadka idealna na wiosnę i lato!


Hej hej!

Odcienie nude są świetne, bo nadają się na każdą okazję i pasują do każdego makijażu. Wiosną jednak ciągnie mnie do mocniejszych kolorów, intensywnych odcieni i bardzo matowych wykończeń. Dlatego dzisiaj mam propozycję dla dziewczyn, które lubią mocne, soczyste usta! 



Koło pomadki All Fired Up 'kręciłam się' od końca ubiegłego roku. Wyobrażałam ją sobie w letni wieczór po upalnym dniu, do opalonej skóry i delikatnej sukienki, Jakiś czas temu wybrałam się z koleżanką do MAC'a aby pomóc znaleźć jej róż idealny. W tym czasie postanowiłam 'przymierzyć' pomadkę. Po kilku chwilach namysłu obie stwierdziłyśmy, że nadeszła odpowiednia chwila aby wreszcie dokonać zakupu i przestać do niej tylko wzdychać :)

All Fired Up to odcień, który ciężko mi jednoznacznie określić. Na pierwszy rzut oka jest to bardzo mocna malina. W zależności od światła potrafi przechodzić w czerwień, a nawet w koral! Z pewnością jest to wyjątkowy, warty uwagi odcień.



Wykończenie Retro Matte to (chyba) moje ulubione. Pomadka nie migruje i 'trzyma się' ust. Nie muszę uważać na rozpuszczone włosy lub ślady na zębach. Po prostu wiem, że jest trwała i koniec :) bez problemu znosi pocałunki i kilkugodzinne pogawędki.


Tym razem postarałam się o swatche na ustach. Dziewczyny nie wiem jak Wy to robicie, ale podziwiam! Wykonałam setki zdjęć i żadne nie nadawało się do publikacji. Wybrałam (z trudem!) jakieś względne, żeby pokazać Wam jak ładnie ożywia twarz.



Kosmetyk ma naprawdę intensywny kolor, a ja jak zwykle mam wrażenie, że zdjęcia nie oddają jej uroku. W każdym świetle wygląda inaczej.


Mój sposób na ten mocny kolor: delikatny, rozświetlający podkład, podkreślone brwi i rzęsy, policzki jedynie muśnięte różem i rozświetlaczem. Gotowe :-)



I jak podoba Wam się moja 'malino-koralo-czerwień'? :D lubicie takie odcienie? jaka jest aktualnie Wasza ulubiona pomadka? 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1