wtorek, 29 marca 2016

Semilac, Classic Nude + zmiana kształtu paznokci

Paznokcie w kolorze nude są idealne na każdą okazję- powtarzam to niczym mantrę od kilku dobrych lat. Nie ma osoby i sytuacji, w których ten beżo-róż by się nie sprawdził. Istnieje tylko jeden warunek: musi być dobrze dobrany do karnacji.


Zapewne pamiętacie moje przeboje z kultowym Fiji klik czy Biscuit klik! i niekończące się wątpliwości. Mam stosunkowo mocno widoczny żółty pigment skóry, przez co większość kultowych odcieni do mnie nie pasuje. Classic Nude, to lakier, który wpisał się w moje preferencje (i wszystkich osób, którym go robiłam) idealnie. To delikatny beżo-różo-szarak. Kształt paznokci też uległ zmianie. Od kilku dobrych lat (6-7?) nosiłam kwadraty. Postanowiłam jednak na wiosnę coś zmienić- tak oto jestem posiadaczką migdałów i... bardzo mi z tym różnie :D nie mogę się przyzwyczaić, ale mimo wszystko jestem zadowolona. Jeśli jesteście ciekawe jak to teraz wygląda, zapraszam!





Mam nadzieję, że szybko przyzwyczaję się do tego kształtu. O wiele wygodniej pisze się na klawiaturze i obsługuje telefon. Niestety, na moje nieszczęście łatwo się też podrapać :D


Jak podoba się Wam Classic Nude? no i co powiecie na nowy kształt? preferujecie migdałki, czy kwadraty? :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1