piątek, 18 marca 2016

Gdzie jestem jak nie ma mnie na blogu? Mix zdjęć

Zapewne ta część osób, która obserwuje mnie od dawna, zauważyła, że ostatnio na blogu pojawiam się rzadko. Była chwila, że nie pojawiałam się nawet wcale :) Dzisiaj postanowiłam w ramach 'nadrobienia zaległości' wrzucić zlepek zdjęć z serii 'co się u mnie dzieje'.



Nie ukrywam, że od kilku miesięcy jestem bardzo zabiegana. Po zakończonej sesji, obronie, wakacjach i milionie problemów, rozpoczęłam pełnoetatową pracę. Do tego dodajcie moje zamiłowanie do ciągłego ruchu (nie znoszę stagnacji!) brak dobrego światła do zdjęć i już wiecie dlaczego jest mnie mniej. A więc co u mnie? Zapraszam na kilka(naście) zdjęć!


Jak wiecie jestem osobą bardzo zżytą ze swoimi bliskimi, to im poświęcam dużą część swojego wolnego czasu. Rodzina i przyjaciele to najważniejsze wartości, w tej kwestii nic się u mnie nie zmieniło :)





 Moją aktywność fizyczną (bieganie, aerobiki, pumpy, TBC, rower i różne fitnessy) zamieniłam głównie na siłownię. Miłość do sportu pozostała, tylko w trochę innej odmianie. Kettle, sztangi, maszyny i ciężary, to coś, co od jakiegoś czasu zajmuje baardzo dużą część mojego tygodnia.




Kuchnia, gotowanie i pieczenie- tutaj nadal bez zmian! Szaleję, tylko w trochę innym stylu. Od kiedy trener rozpisał dietę zbilansowaną pode mnie, żwawo liczę makro i kombinuję z różnymi składnikami i ich alternatywami. Sprawia mi to dużo przyjemności, a efekty ponoć są widoczne gołym okiem ;)





Jeśli już zostanie mi troszkę wolnego czasu (pomijając pranie, sprzątanie i ogarnianie swojego życia), to chętnie oddaje się relaksowi. Dobra książka, ogrom maseczek (ostatnio przeżywają u mnie renesans-notka w planach!) i ciągłe próby wydłużania doby. W notce o moim detoxie od bloga klik! pisałam Wam, że świat kosmetyczny stracił dla mnie trochę na wartości. Kosmetyki nadal mnie cieszą, ale nie skupiam się na nich aż tak bardzo jak kiedyś. Zakupy robię przemyślane, a nie pod wpływem chwili. Raczej staram się postawić na większą ilość snu i ogólną poprawę jakości życia :)





Jak widzicie sporo się u mnie dzieje. Mam nadzieję, że chociaż trochę zainteresowałam Was tą notką. A jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, zapraszam gorąco na swój instagram. Odnośnik znajdziecie po prawej stronie bloga. Tam pojawiam się praktycznie codziennie :)


Co dobrego u Was? Piszcie koniecznie!

PS.I dajcie znać czy jesteście zainteresowane takimi podsumowaniami. Raczej nie będą się one pojawiać co miesiąc, ale nie chcę z nich całkiem rezygnować. Co Wy na to? :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1