środa, 10 lutego 2016

Semilac, Intense Red 027 po 14 dniach, DUŻO ZDJĘĆ!

Na manicure hybrydowy przerzuciłam się już daawno. Od tamtej pory nie nosiłam 'zwykłego' lakieru. Nadal podtrzymuję swoje zdanie o hybrydach. Pomimo faktu, że ich wykonanie jest czasochłonne, to paradoksalnie pomagają mi go zaoszczędzić na codziennym malowaniu. Lakier ciągle wygląda świeżo, nie pojawiają się odpryski, czy nieestetyczne odgniecenia. 


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam (poza cudownym kolorem!) stan moich paznokci po 14 dniach. Manicure nie był przeze mnie w żaden sposób oszczędzany- mycie łazienki, stukanie o klawiaturę, długie kąpiele i sauna. Z tym wszystkim przyszło mu się zmierzyć. Jak oceniam jego stan? Same zobaczcie!


Jak dla mnie (oczywiście pomijając odrost), są w stanie idealnym. Pięknie błyszczą, nie pojawiły się odpryski, a do tego kolor ciągle jest intensywny jak po pierwszym dniu.






 


Udało mi się również z kolorem. Za drugim razem/zakupem trafiłam na swoją czerwień idealną, co uważam za mały sukces- byłam skazana jedynie na zdjęcia w internecie. Mam nadzieję, że powyższe zdjęcia są dla Was jasną odpowiedzią na pytanie o to czy warto przestawić się na paznokcie hybrydowe. Jak dla mnie bomba! :) 

Jakie jest Wasze zdanie o lakierach hybrydowych? Lubicie, nosicie? Czy wybieracie tradycyjne lakiery?

PS.Nie zwracajcie uwagi na skórki, nie mają ze mną ostatnio lekko :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1