wtorek, 1 grudnia 2015

Mikołajowa paczka niespodzianka z DMu: Alverde, Balea

Dzisiaj przychodzę do Was z szybkim wpisem, w którym zamieszczę swoje kosmetyczne nowości z DMu. Paczka okazała się dla mnie totalnym zaskoczeniem, nie spodziewałam się jej, ale oczywiście sprawiła mi wiele radości!


Pojawiły się w niej same cudowności, dlatego postanowiłam Wam je pokazać. Za kilka dni ukaże się również notka z zakupami m.in. z Rossmana, na których jak nigdy poszalałam :)

W przesyłce znalazłam produkty, które znam i lubię, ale także totalne dla mnie nowości. Szampon Balea,  Oil Repair sprawdzał się u mnie bardzo dobrze, dlatego też ciesze się, że będę mogła do niego powrócić. Zestaw maseczek do twarzy i masek do włosów w słodkich kolorowych opakowaniach, to dla mnie nowość więc będę dawała Wam znać jak się spisują.




  Moja skóra przechodzi ostatnio przesuszenie życia. Wszelkie masła, balsamy i olejki 'schodzą mi' w ogromnych ilościach. Nie mogę doczekać się testowania masła z Alverde, słyszałam o nim same pozytywy. Ukochana, nagietkowa pomadka Alverde również znalazła się w paczce- zapas uzupełniony! Zupełną nowością są dla mnie kremy ochronne Balea, których zamierzam używać do rąk. Ich cudowne opakowania i genialne zapachy sprawiają, że chce się ich używać bez przerwy. (fioletowa wersja już zagościła w mojej torebce!)


Jak widzicie, byłam bardzo grzeczna tego roku, a Mikołaj przyniósł mi same cudowności. Z ogromną chęcią zabiorę się za testowanie wszystkich kosmetyków jak tylko zużyję to, czego aktualnie teraz używam. 

Znacie któryś z tych produktów? Lubicie paczki- niespodzianki? :D


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1