środa, 4 listopada 2015

Trzy produkty do pielęgnacji jesiennej: ciało, dłonie, stopy. The Body Shop, Evree, Lirene

Uwielbiam jesień, spadające liście, ciepłe promienie słońca, chłodne mgliste poranki, ale w tym roku sezon jesienny daje się mojej skórze we znaki. Przesuszenie i podrażnienie towarzyszy mi codziennie. Nie ma mowy o wyjściu spod prysznica bez użycia produktów nawilżających.  


Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami opinią o trzech kosmetykach, których aktualnie używam. Jestem ciekawa czy znacie któryś z nich.


Zacznijmy od nowości, serum regenerującego do rąk marki Evree. Jest to produkt, który ma zapewnić naszej skórze regeneracje, ulgę oraz dogłębne nawilżenie i zmiękczenie. 


Krem ma bogatą konsystencję, szybko się wchłania, ale pozostawia na skórze wyczuwalny film, co nie do końca mi odpowiada, dlatego też używam go w domu, najczęściej na noc. W tej roli spisuje się bardzo dobrze. Za nawilżenie daje mu 5. Przyjemny, delikatny zapach sprawia, że używa się go przyjemnie. Nie jestem przekonana czy do niego powrócę. Chcę spróbować kilku innych propozycji tej marki.



Masła z The Body Shop goszczą w mojej kosmetyczce od kilku lat i nie wyobrażam sobie bez nich chłodniejszych sezonów.

Doskonale nawilża, przynosi szybką ulgę i ukojenie dla suchej skóry, nie podrażnia i pięknie pachnie. Jest wydajne i dobrze się rozprowadza. Wersja mango jest rzadsza od np.orzechowej, ale równie dobrze nawilża.


Krem do stóp Lirene z 20% zawartością mocznika nie sprawdza się tak dobrze jak ten z posta o ulubieńcach. Podejrzewam, że to przez obecność parafiny wysoko w składzie. Dobrze nawilża, ale po obudzeniu się czasem odczuwam nieprzyjemny film na stopach, co nie jest przeze mnie pożądane. 



Zużyję tą tubkę i z pewnością wrócę do jego mniejszego brata, choć ten też jest niczemu sobie ;)


Tak prezentują się kosmetyki, które aktualnie zasilają mój zbiór pielęgnacji na sezon jesienny 2015. Jestem ciekawa czy znacie któryś z tych produktów i jakie jest Wasze zdanie na ich temat.



PS. Używałyście kremów do rąk, stóp, czy balsamów marki Evree? Nie ukrywam, że jestem strasznie zaciekawiona tymi kosmetykami i podejrzewam, że za jakiś czas zobaczycie je w nowościach kosmetycznych, dlatego też fajnie by było wiedzieć czego szukać :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1