czwartek, 19 listopada 2015

Kilka nowości w mojej kosmetyczce, małe zakupy

Jesień to czas wzmożonej pielęgnacji chyba u większości z nas. Gęste treściwe kremy, aromatyczne olejki, balsamy. Wiatr, deszcz i suche, kaloryferowe powietrze sprawia, że skóra sama prosi się o dodatkową porcję nawilżenia.


Dlatego też postanowiłam uzupełnić zapasy. Część produktów, to sprawdzone przeze mnie 'pewniaki', a część to zupełne nowości, których po prostu byłam ciekawa. Niemniej jednak do testów wszystkich kosmetyków podeszłam ochoczo i z niekrytą przyjemnością. 



-krem do stóp Lirene z 20% wyciągiem z mocznika polecam wszystkim, którzy mają problem z suchą skórą. (ogólnie lubię tą markę jeśli chodzi o pielęgnacje stóp.)
-Biały Jeleń i emulsja do higieny intymnej, to w mojej łazience nowość. Po pierwszych użyciach śmiało mogę stwierdzić, że się polubimy.
-produkty Evree cieszą się ostatnio niesłabnącą popularnością. I nic dziwnego, ich olejki, kremy czy balsamy są świetną (i skuteczną!) alternatywą dla uwielbianego przeze mnie Body Shopa.
-'torebkowy' krem Kamill, to u mnie standard. Pozostawia delikatny film, dzięki czemu skóra dłoni nawet w wietrzne dni nie jest przesuszona. Warto tylko uważać z aplikowaną ilością (w przeciwnym razie możecie łapać telefon nad studzienką, tak jak ja :D) 



-witaminowa maseczka do twarzy Babuszki Agafii to mój pierwszy raz z tą marką. Jeszcze jej nie testowałam, ale jestem pełna nadziei. Nie ma nic lepszego niż regenerująca maseczka po jesiennym bieganiu!
-żel do brwi Catrice, to moja odpowiedź na ten z Maca. Niestety nie jestem z niego do końca zadowolona, o czym z pewnością napiszę w oddzielnej notce.
-Hydrolat lipowy kupiłam jako zastępstwo dla toniku Sylveco i Vichy. Jego szereg właściwości pielęgnujących sprawił, że sięgnęłam właśnie po niego. Po kilku(nastu) użyciach niestety mnie nie powalił. Daje mu jednak czas i nie skreślam pochopnie. 

Tak prezentują się moje skromne nowości i uzupełnianie zapasów w przeciągu ostatnich tygodni. Boję się na myśl o kolejnej tego typu notce, gdyż poszalałam na zakupach ;) standardowo nabyłam tylko najpotrzebniejsze rzeczy, co zamierzam udowodnić dużym denkiem :D




Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1