piątek, 6 maja 2016

Moja 3: Średniaki kosmetyczne

Nie pamiętam już kiedy zamieszczałam wpis z cyklu: 'moja 3'. Postanowiłam więc powrócić do tej serii. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje średniaki- kosmetyki, które są bardzo nijakie. Nie robią mi krzywdy, ale też nie powalają działaniem.


Zapraszam zatem na zbiór trzech szybkich recenzji!


 Krem brzozowo- rokitnikowy z betuliną, Sylveco.

Jest to jedyny produkt marki Sylveco, który nie spełnił moich oczekiwań. Jego konsystencja jest bardzo zbita, kolor mocno żółty, widoczny na twarzy. W moim odczuciu nadaje się tylko do stosowania na noc. Jest ciężki i tłusty. Skóra po jego zastosowaniu jest nawilżona, ale i natłuszczona. Krem praktycznie wcale się nie wchłania. W moim przypadku zostaje na poduszce, a rano świece się jak kula dyskotekowa. Nie podrażnił mnie, ani nie uczulił- nie spowodował na mojej twarzy większej katastrofy, ale nic dobrego również nie przyniósł. 


 Schwarzkopf, got2b, Volumania, lakier do włosów

Zdaniem producenta jest to supermocny kosmetyk, który dodaje włosom objętości. Znalazłam jedną dużą zaletę tego produktu: przepiękny, malinowy zapach, ale z wiadomych względów to niewystarczająca cecha, aby stał się ulubieńcem. Lakier delikatnie skleja włosy (na szczęście łatwo się z nich wyczesuje), ale kiepsko utrwala. Zwiększenia objętości również nie zauważyłam. Dlatego też okazał się on być całkiem przeciętnym produktem. 


Himalaya Herbals, odżywcza maseczka do twarzy

Największym paradoksem posiadania tego produktu jest niezdecydowanie producenta. Na przodzie opakowania widzimy hasła typu: 'refreshing, deep cleanes, firms', a na odwrocie 'odżywcza maseczka owocowa do cery normalnej i suchej'. Nie wiem w której kategorii powinnam ją oceniać, dlatego też powiem, co zauważyłam: po nałożeniu jej na buzie ogromnie piecze (nie polecam cerom naczynkowym!), ujednolica koloryt cery, chłodzi i odświeża. Jej działanie natomiast nie jest na tyle spektakularne, aby można posunąć się o stwierdzenie, że jest warta tych katuszy jakie przeżywamy chwilę po aplikacji. 


Tak prezentuje się moja 'średnia trójka'. Jestem mega ciekawa czy znacie któryś z tych produktów? Może maseczkę? Dajcie znać jakich kosmetyków aktualnie używacie, które mogłybyście zaliczyć do grona średniaków!

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1