czwartek, 8 października 2015

Co dał mi detox od bloga?


Hej, hej!

Jak pewnie część z Was zauważyła, na blogu nie było mnie kilka ładnych tygodni. W tym czasie dużo działo się w moim życiu. Była radość, był smutek, generalnie splot wydarzeń sprawił, że na bloga po prostu nie miałam ani czasu, ani ochoty. Wiedziałam, że powrócę do w miarę regularnego pisania, jednak nie chciałam dawać sobie żadnych ram czasowych. Postanowiłam wrócić wtedy, kiedy będę na to gotowa. 


Co zmieniło się w moim podejściu po przerwie?


  Przede wszystkim zauważyłam, że zmieniłam swój stosunek do kosmetyków. Z mniejszym uwielbieniem podchodzę do wszelkich produktów, chociaż używanie niektórych nadal sprawia mi dużo radości, to nie poświęcam im tak wiele uwagi jak kiedyś. 

 Z racji tego, że nie jestem na bieżąco w nowościach, rzadziej odwiedzam sklepy, nie kuszą mnie promocje, a do tego kosmetyków nie kupuję praktycznie wcale. Uzupełniam jedynie to, co akurat mi się skończyło. Nie mam półek uginających się pod zapasami kosmetycznymi i ciągłej presji 'muszę to wszystko zużyć!'
 Od kiedy przestałam kupować nowości, super szalone okazje, promocje roku itp, mogę spokojnie zużyć to, co już mam. Nie mówię tutaj tylko o pielęgnacji, ale też o kolorówce. (Dwa pudry na wykończeniu, to już coś.)
  Zdefiniowałam swój styl jeśli chodzi o makijaż. Nie potrzebuję dziesięciu paletek z cieniami, trzech eyelinerów i piętnastu pigmentów. Zdecydowanie bardziej wolę mieć delikatny makijaż oka. Skupiam się na kolorowych ustach, w których czuje się bardzo dobrze. Odcienie czerwieni, śliwki, bordo- to jest to! 
  Chociaż wcześniej wydawało mi się, że mam stosunkowo niewiele kosmetyków, to dopiero teraz śmiało mogę to stwierdzić. Mam mniej. I dobrze mi z tym. Więcej mam za to czasu na inne przyjemności i rozrywki.

Śmiało mogę powiedzieć, że ta przerwa była mi potrzebna! Mój stosunek do makijażu, pielęgnacji, a także całej sfery 'beauty' uległ zmianie, a zmiany są ponoć dobre. :)


Dajcie znać czy na przestrzeni czasu widzicie zmiany także w swoim podejściu. Lubicie tego typu posty? 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1