piątek, 6 maja 2016

Lakier legenda, Semilac 032 Biscuit- nudziak idealny?

Hej Kochani!

Wracam po wakacyjnej przerwie do stosunkowo regularnego dodawania postów. Będą one pojawiać się trochę rzadziej, ale z pewnością będą. Nazbierało mi się sporo zaległości jeśli chodzi o kosmetyczny świat. W kolejnych notkach postaram się nadrobić chociaż trochę moją nieobecność.


Moja miłość do paznokci hybrydowych trwa nieprzerwanie już kilka miesięcy. Dorobiłam się kilka nowych kolorów, dlatego też wraz ze zmianą lakieru, sukcesywnie będę Wam pokazywać poszczególne odcienie :) dzisiaj klasyk, 032 Biscuit marki Semilac. 

Wiele osób twierdzi, że jest to odpowiednik kultowego Essie Fiji, (klik) do którego ja nie mogłam się przekonać bardzo długo, aż finalnie wylądował u nowej właścicielki. Ja widzę w nim podobieństwo, ale z pewnością nie są one takie same. Fiji ma w sobie więcej bieli, wygląda na bardziej kredowy. Porównałabym go prędzej ze Spaghetti Strap (klik) czy Muchi Muchi (klik) - coś pomiędzy ;) a jeśli miałabym go nazwać odpowiednikiem Fiji, to z pewnością lepszym :D



Do wykonania manicure, standardowo użyłam Bazy z Semilaca, lakieru kolorowego i topu marki Bling, który sprawdza się super. (planuję zrobić porównanie topów marki Semilac i Bling, dajcie znać czy jesteście zainteresowane)




Jak Wam się podoba mój nowy nudziak? Lubicie takie kolory, czy stawiacie na coś mocniejszego? :D Kuszą Was hybrydy, czy pozostajecie przy tradycyjnych lakierach? :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1