piątek, 10 lipca 2015

Nowości w mojej kosmetyczce: kolorówka i pielęgnacja!

Hej, hej, hej!

Całkiem niedawno (jak na mnie) pokazywałam Wam nowości kosmetyczne i pisałam, że już raczej zakupów nie planuję. Mimo wszystko do mojej kosmetyczki wpadło kilka nowych rzeczy-  urodzinowe prezenty oraz produkty, które okazały mi się być potrzebne ;)


Kosmetyczkę zasiliły zarówno produkty do makijażu, paznokci, jak i pielęgnacji ciała. Dla każdego coś dobrego. Z czystym sumieniem publikuję ten post, bo w 99% jestem pewna, że w lipcu nie wpadnie mi już nic nowego :)


Zaczynamy kolorowo, bo od kosmetyków do makijażu: 
Puder ryżowy miałam okazję testować kilka razy dzięki próbce, którą otrzymałam do zakupów. Spodobał mi się na tyle, że trafił do mojego prezentu urodzinowego od koleżanki. Z pewnością pojawi się o nim osobny wpis (i zapewne wyląduje w ulubieńcach.) :) 
Kredki z Essence do tej pory nie robiły na mnie większego wrażenia, do momentu kiedy nie wypróbowałam ich na dłoni. Są miękkie, dobrze napigmentowane i tanie! Moje kolory to 07 Cute Pink i 15 Honey Berry. 


Same wiecie, że dla mnie lato oznacza kolorowe paznokcie. Jako, że przerzuciłam się na hybrydy, to musiałam uzupełnić kilka kolorów.
Tak właśnie w moje ręce trafił kolor nr.14 firmy Bling- cudowny Baby Blue, oraz Semilac: Mardi Gras i Intense Red. Syrenkowy pyłek, to zakup, który będę testować przy następnych paznokciach. Chętnie pokażę Wam co mi z tego wyszło.

 Kategoria okołopielęgnacyjna:
Melonowy żel pod prysznic nie mógł ujść niezauważony. Cudowny zapach i promocyjna cena 2,50 nie musiały mnie długo przekonywać ;)

Skończył się mój krem do stóp Organique, który wcale się u mnie nie sprawdzał. Konsystencja wody jest zdecydowanie nie dla mnie. Postawiłam na coś pewnego, Lirene 5w1.
Ostatnio na YT oglądałam filmik związany ze stylizacją brwi, zaciekawiły mnie specjalne nożyki, którymi przycinamy włoski w celu uzyskania odpowiedniego kształtu. 

Jak widzicie trochę mi się tego nazbierało. Jestem ciekawa czy znacie/macie którąś z tych rzeczy. Skusiłyście się na konturówki Essence? :>

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1