czwartek, 2 lipca 2015

Czerwiec w zdjęciach!

Hej, hej!

Miniony miesiąc był u mnie zabiegany. Sesja, pisanie pracy magisterskiej, wypad nad morze i stres związany z tym, jak to wszystko pogodzić :D



Czerwiec już za nami, zatem zapraszam na 'zdjęciowe' podsumowanie :)) chociaż pogoda była w kratkę, to udało mi się złapać kilka promyków słońca!


Duuuużo grillowaych warzyw, to coś co uwielbiam! :)




w jeden z upalnych dni, ulubione napoje. Kawa mrożona i zimny koktajl mango!



 Strój dnia na urodziny koleżanki! Szybka fota w lustrze i lecimy :)


chwila wytchnienia nad Wisłą z książką i zimnym sokiem :)


kawa u przyjaciółki w wymownym kubku :D


spacer wieczorową porą i ogrom kolorów :)


jeśli o kolorach mowa, to brałam udział w The Color Run. Najbardziej kolorowy i radosny bieg na świecie! Już nie mogę doczekać się kolejnej edycji i polecam gorąco każdemu z Was!


 świeże warzywa polecają się do zupy :D


upały wróciły, zatem moje ukochane, białe, koronkowe kiecki, też! :) 



chcecie przepis na genialne, śniadaniowe ciacho fasolowe? :) 


Mimo tego, że ostatnio narzekałam na truskawki, to jakoś się z nimi przeprosiłam :D miseczka owoców na poprawę humoru :) 



Pudding chia. O ile zachwyty nad kwestią zdrowotną jestem w stanie zrozumieć, to nad smakiem średnio :P dobre, ale bez szału.



W czerwcu udało mi się wyskoczyć tylko na jeden dzień do domu rodzinnego. Ciesze się chociaż z tych krótkich chwil. Róża mojej mamy wygląda nieziemsko!  



...a ze wspomnianej podróży nad morze mam tylko zdjęcie z peronu. Pogoda nam nie dopisała! :(  



Ostatnio szaleję na punkcie marchewki! Sok marchewkowy, spaghetti marchewkowe, marchewka z groszkiem. Wszystko! :D 


Jak widzicie mój miesiąc był całkiem kolorowy :)) pierwsze dni lipca zapowiadają się dość stresująco, potem obrona i wakacjeee! :D

A jak Wasz czerwiec? planujecie jakieś wypady wakacyjne? :))

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1