czwartek, 11 czerwca 2015

Wiosenne zakupy kosmetyczne!

Hej, hej!

Do zakupów kosmetycznych staram się podchodzić na spokojnie i z głową. Nie kuszą mnie już rekordowe promocje i wyprzedaże. Staram się aby każdy mój zakup był przemyślany, dlatego też od dłuższego czasu pojawia się tych notek o wiele mniej.



W minionych tygodniach zakupiłam jednak kilka rzeczy. Jeśli jesteście ciekawe co, zapraszam! :)

Wiosna/lato to czas sukienek, spódnic i szortów. Lubię ten sezon, dlatego postanowiłam wypróbować w końcu balsam wyrównujący koloryt (w tamtym roku zdecydowałam się dopiero we wrześniu, więc postanowiłam poczekać :D) z polecenia zakupiłam CC Cream z Bielendy, a jego recenzja pojawi się na dniach.



Nabyłam również żel do golenia, Satin Care akurat był na promocji, jestem go bardzo ciekawa. Dwa małe antyperspiranty lądują w torebkach, jako że w poprzednich powoli dobija denko. Isana i Nivea wydają się być całkiem spoko, ale czy widział ktoś mini Rexonkę? :>


Denka sięga mój ukochany krem z filtrem, dlatego też zaopatrzyłam się w kolejne opakowanie. Nie chciałam szukać czegoś innego i ryzykować niezadowoleniem, dlatego też postawiłam na pewniaka. Vichy, Ideal Soleil :)


Do szuflady kosmetycznej wskoczyła kolejna pomadka z Maca. Moje założenia były proste: delikatny, półtransparentny kolor, możliwość malowania się bez lusterka i świeży look. Wybrałam odcień Giddy o wykończeniu Lustre. Jak wygląda na mnie, będziecie mogły przekonać się w za jakiś czas, w oddzielnej notce.

To już wszystkie moje wiosenne nie/nowości :-) znacie któryś z tych produktów? co Wy ostatnio zakupiłyście? 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1