piątek, 5 czerwca 2015

Czy warto kupić rumiankowy żel do mycia twarzy, Sylveco?

Witajcie! :)

O firmie Sylveco od jakiegoś czasu nie bez powodu jest głośno. Rodzima marka, świetne składy, dobra jakość i niska cena. Czego chcieć więcej? 



Jakiś czas temu zachęcona pozytywnymi opiniami, skusiłam się na rumiankowy żel do twarzy. Jako, że używam go już wystarczająco długo, postanowiłam Wam opowiedzieć jak mi się sprawdza. 


Najpierw, standardowo kilka słów od producenta. Podoba mi się, że zamieszczone są informacje o poszczególnych składnikach.



    Przechodząc do samego żelu. Zamknięty jest on w poręcznym opakowaniu z pompką, która nie zacina się i nie psuje. 
 Zapach produktu jest dość specyficzny. Ziołowy, daleki od tych wszystkich drogeryjnych, ale po jakimś czasie przyzwyczaiłam się do niego na tyle, że mi się podoba.

 Konsystencja żelu jest hmmm intrygująca. Przez brak SLSów nie pieni się ale nałożony na twarz sprawia wrażenie bardzo śliskiego :D używam go rano i w tym celu sprawdza się świetnie. Dobrze odświeża, a skóra po jego użyciu nie jest podrażniona, czy ściągnięta. 
 Kolejnym plusem jest jego zaskakująca wydajność. Już jedna pompka wystarczy na umycie całej twarzy. 




Jestem bardzo zadowolona z działania tego produktu. Jest naturalny, nie robi mojej cerze żadnej krzywdy, delikatnie ją oczyszcza, nie powoduje podrażnienia, czy przesuszenia, a do tego jest tani. Czego chcieć więcej? :)

Jeżeli zastanawiacie się nad jego zakupem, to polecam serdecznie. Odnoszę wrażenie, że nie będziecie zawiedzione. W moim odczuciu jest wart zakupu i chętnie sięgnę po niego ponownie :)


Znacie produkty marki Sylveco? Lubicie?




Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1